*
článok
Ekonomika, Gastro, Obchod, TLAČOVÉ SPRÁVY

BILLA Slovensko prispôsobila svoj vernostný program potrebám zákazníkov (FOTO)

BRATISLAVA, 8. januára 2013 (tlacovasprava.sk) - BILLA Slovensko zmenila názov a niektoré dôležité parametre svojho lojalitného programu. Nový lojalitný program reťazca sa tak od Nového roka 2013 volá BILLA BONUS CLUB a jeho členovia získavajú body už pri každom nákupe (1€ = 1 bod). Pôvodné lojalitné karty zostávajú, samozrejme, platné aj naďalej. Nové BILLA BONUS CLUB karty sú personalizované (na karte je meno zákazníka, zákaznícke číslo a EAN kód) a ponúkajú množstvo nových výhod.

BBC_karta

Členovia programu BILLA BONUS CLUB môžu využívať každotýždenné atraktívne zľavy množstva vybraných produktov, zľavu na tovarovú skupinu exkluzívne pre členov BILLA BONUS CLUBU, 10%-tnú narodeninovú zľavu a ďalšie exkluzívne vernostné akcie ako napríklad zvýhodnené nákupy u externých partnerov BILLA Slovensko. Vo vybraných termínoch budú mať členovia tiež možnosť vymeniť nazbierané body za okamžitú zľavu z celého nákupu.

„Od nášho nového lojalitného programu očakávame, že ho bude využíva viac ľudí a prinesie ešte viac výhod našim verným zákazníkom,“ hovorí Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA Slovensko a BILLA Česká republika. “Je to náš prvý darček Slovákom pri príležitosti dvadsiateho výročia pôsobenia BILLA Slovensko na slovenskom trhu, ktoré si tento rok pripomenieme,“ dodáva.

V období od 7.1. – 31.1.2013 budú v predajniach vyškolení asistenti zákazníkom objasňovať koncept programu BILLA BONUS CLUB.
Ľudovít Tóth, event2all
0907 982 2221, toth@event2all.sk

REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. Vo viac ako 3600 predajniach v Európe zamestnáva 75 000 zamestnancov. V roku 2011 sa jej obrat zvýšil na 12,83 miliárd EUR. Firma je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. S obratom 48 miliárd EUR v 14 európskych krajinách zamestnáva 323 000 zamestnancov v 15 700 predajniach. REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmych krajinách strednej a východnej Európy – v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku, Rusku, na Slovensku a na Ukrajine.

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 120 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov. 65% potravinového sortimentu v predajniach BILLA pochádza od slovenských dodávateľov.

Pre viac informácií navštívte, prosím, http://www.billa.sk
Facebook: http://www.facebook.com/pages/BILLA-Slovensko/118050251681595

Komentáre

Zatiaľ bez komentárov.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

Join 511 other followers

%d bloggers like this: