Farmu na Markíze sledovalo vo štvrtok 743-tisíc divákov pri vysoko nadpriemernom podiele 44,4 %

BRATISLAVA, 29. júla 2011 (tlacovasprava.sk) – Najznámejšia farma na Slovensku púta stále väčšiu pozornosť divákov. Obľúbená šou na Markíze včera dosiahla doposiaľ najlepšie výsledky od začiatku vysielania.

Záujem o život desiatich obyvateľov na Farme kontinuálne stúpa. Nová šou televízneho lídra sa aj vo štvrtok 28. júla 2011 stala najsledovanejším programom dňa. Pred obrazovkami Markízy bolo 743-tisíc divákov (12+). Išlo o najúspešnejšie vydanie ratingovo aj shareovo (12 – 54). Podiel v strategickej skupine 12 – 54 sa zvýšil na vysoko nadpriemerných 44,4%.

Slováci v drsných podmienkach oslovili predovšetkým ženy (12 – 54), čo potvrdil podiel 47,2%. U mladých (12 – 24) mužov mal hodnotu 51,1% a u žien dosiahol úroveň až 60,7%. V kľúčovej skupine 12 – 54 vzbudila šou najvyšší záujem v Banskobystrickom (shr 50,2%), Žilinskom (shr 48,8%), Prešovskom (shr 48,2%) a Nitrianskom kraji (shr 47,2).  Konkurenčný seriál s podielom 11,6% (12+) ostal na okraji diváckeho záujmu.

Vo štvrtok sa veľmi dobre darilo aj krimi seriálu Myšlienky vraha. S podielom 36,7% išlo o najsledovanejšiu epizóda v tomto roku. Výborné výsledky, predovšetkým u mladých žien (12 – 24), zaznamenali sitkomy – Joey (shr 55,2%), Krok za krokom (shr 57,5%), Susedia (shr 44,3%) i Dva a pol chlapa (shr 50,7%).
Televízie Markíza a Doma dosiahli doposiaľ najlepší štvrtok v letnej sezóne. Sumárny podiel staníc v hlavnom vysielacom čase predstavoval až 39,8% a nadpriemerné hodnoty si obe televízie udržali aj celodenne, čo potvrdzuje podiel 34,7%.

Branislav Šanta
PR oddelenie TV Markíza
Santa.Branislav@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.