Víkendová ponuka TV JOJ silná v mestách, sobotný film Hui-Buh: Dobrodružstvo na zámku jednotkou na trhu

BRATISLAVA, 1. augusta 2011 (tlacovasprava.sk) – TV JOJ aj počas uplynulého víkendu potvrdila, že je televíziou mladého mestského diváka, keď v danej cieľovej skupine opäť dosiahla nadpriemery. Počas víkendu sa darilo spravodajstvu, postavenie jednotky na trhu potvrdilo Najlepšie počasie a divákov zaujala aj filmová ponuka.
V sobotu sa na JOJke darilo filmovej ponuke v podobe rodinnej komédie Hui-Buh: Dobrodružstvo na zámku, ktorá dosiahla podiel 25,9% a v čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu (konkurenčný film získal viac divákov až po jej skončení). Komédii sa najviac darilo v Trenčianskom a Trnavskom kraji s podielmi 33,4% a 32%, u mladých mužov 25-34 a 35-44 s podielmi 30% a 30,3% a tradične v mestách s podielom 28,4%.
V nedeľu TV JOJ odvysielala film Česká spojka, ktorý napriek repríze zaujal najmä mladších divákov. V cieľovej skupine mužov 15-24 dosiahol podiel 29,7%, u mladých žien 25-34 podiel 28,9% a v mestách nadpriemer s podielom 25,1%. Vo veľkých mestách nad 100 tis. obyvateľov (Bratislava a Košice) bola repríza filmu v čase svojho vysielania dokonca jednotkou na trhu.
Po oba víkendové dni sa darilo spravodajstvu.  Noviny TV JOJ dosiahli podiely 34,5% (sobota) a 33,8% (nedeľa) a Najlepšie počasie po oba dni potvrdilo  postavenie jednotky na trhu s podielmi 34,7% (sobota) a 34% (nedeľa).
Televízie s logom JOJ získali uplynulý týždeň spolu podiel 24,9% celodenne a 28,2% v primetime. V mestách bol týždenný podiel oboch televízií spolu 26,6% celodenne a 30,9% v primetime.

Jozef Gogola
vedúci PR TV JOJ
Brečtanova 1, 831 01 Bratislava
Slovak Republic
+421 917 433 544
http://www.joj.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.