Pondelkové vysielanie Farmy prilákalo k Markíze 686 tisíc divákov, podiel v 12-54 dosiahol 40,5 %

BRATISLAVA, 2. augusta 2011 (tlacovasprava.sk) – Osvedčená zábava, ale aj najobľúbenejšie spravodajstvo na Slovensku – to je atraktívna ponuka, vďaka ktorej televízia Markíza aj na začiatku augusta potvrdila svoje líderstvo na trhu.
Krivka sledovanosti šou Farma stúpa. Dobrodružná novinka Markízy aj v pondelok 1. augusta 2011 zlákala k obrazovkám 686-tisíc divákov (12+). Opäť jej patrila prvá priečka v rebríčku najsledovanejších programov dňa v skupine 12 – 54: v tejto strategickej cieľovke sa trhový podiel zvýšil na 40,5%. Vynikajúce hodnoty naďalej dosahuje u mladých žien (12 – 34), čo potvrdil aj podiel 52,8%. Život na Farme sledujú najmä mladí muži (15 – 24), ktorých podiel predstavoval 57,0%. Najviac priaznivcov (12 – 54) mala šou v Prešovskom (shr 55,0%) a Banskobystrickom kraji (shr 45,6%).
Status najsledovanejšej spravodajskej relácie znova potvrdili Televízne noviny. Včera si ich pozrelo 705-tisíc divákov (12+). Podiel v kľúčovej skupine 12 – 54 dosiahol nadpriemernú úroveň 44,4%. Večerné správy Markízy si získali záujem predovšetkým vysokoškolsky vzdelaných divákov (shr 54,8%) a obyvateľov (12 – 54) v Bratislavskom (54,6%) a Prešovskom kraji (shr 53,6%).
Bronzová pozícia medzi najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa (12 – 54) patrila komédii Strašná haluz. V primárnej skupine 12 – 54 mala podiel 30,0% a v tejto vekovej kategórii skórovala u mužov s podielom až 34,1%. U mladých diváčok  (12 – 34) bol podiel dokonca 42,9%.
Podvečer sa diváci chceli opäť zabávať so sitkomom Susedia. Svojrázny humor aj napriek opätovnej repríze nestráca na popularite. Ildikó, László, Žužu a František pobavili 34,0% divákov (12 – 54) zo všetkých sledujúcich televíziu. S podielom 37,7% seriál bodoval u mladých divákov (12 – 34). Úspech zaznamenal aj u mladších mužov (15 – 24) s podielom 42,2%. V cieľovke 12 – 54 oslovil divákov v Trnavskom (48,5%) i Banskobystrickom kraji (43,2%).
TV Markíza dosiahla najsilnejší pondelok od štartu letnej štruktúry. Celodenný podiel predstavoval 32,3% a v hlavnom vysielacom až 36,3%.

Branislav Šanta
PR oddelenie TV Markíza
Santa.Branislav@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.