Markízu tešia výsledky programov Tisíc a jedna noc (863-tisíc divákov v 12+) a Farma (692-tisíc v 12+)

BRATISLAVA, 3. augusta 2011 (tlacovasprava.sk) – Ľúbostný príbeh krásnej Šeherezády a charizmatického Onura i osudy deviatich Slovákov v drsných podmienkach Farmy aj v utorok 2. 8. prispeli ku skvelým výsledkom TV Markíza.
Utorkovému večeru kraľoval romantický seriál Tisíc a jedna noc. Tureckú love story 2. augusta 2011 sledovalo až 863-tisíc divákov (12+). V tejto základnej skupine jej opäť patrila prvá priečka medzi najsledovanejšími programami dňa. Podiel v danej cieľovke dosiahol 48,4%; u žien až 55,4%. Výbornú hodnotu 39,1% mal tiež v strategickej skupine (12 – 54). Na Slovensku priam kultový príbeh lásky vzbudil najväčšiu pozornosť v Trenčianskom (shr 51,2%), Banskobystrickom (shr 52,2%) i Prešovskom kraji. (shr 53,8%). A taktiež v mestách od 50 do 100-tisíc obyvateľov s podielom 50,5%.
Záujem o šou Farma neutícha. Náročný život na statku si včera pozrelo 692-tisíc divákov (12+). Trhový podiel v kľúčovej skupine (12 – 54) dosiahol nadpriemerných 38,9%. V spomínanej cieľovke sa letná novinka Markízy stala najsledovanejším programom dňa. Veľkú obľubu si zachováva u mladých divákov (12 – 34), o čom svedčí aj podiel 47,4%. Výborný ohlas zaznamenal aj  u mladších žien (15 – 24) s podielom 53,1%.  Veľmi dobré výsledky mala aj repríza pondelkovej epizódy, ktorú sledovalo 36, 7% divákov (12 – 54) zo všetkých pri obrazovkách.
Vynikajúcu odozvu zaznamenali Nočné Televízne noviny. Aj napriek pokročilej hodine ich videlo vyše pol milióna divákov (12+). Spravodajstvu so Zlaticou Puškárovou patrilo tretie miesto medzi najsledovanejšími programami dňa v skupine 12 – 54. V tejto cieľovke podiel dosiahol 34,0%. Ide o najvyššiu hodnotu za uplynulé dva mesiace. Ešte lepší výsledok 46,3% zaznamenal u mladších žien (15 – 24). Silný nadpriemer 43,2% dosiahla v strategickej cieľovke (12 – 54) hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.
Televízie Markíza a DOMA dosiahli štvrtý najlepší utorok v tomto roku. Ich sumárny celodenný podiel predstavoval 38,0%; v hlavnom vysielacom čase až 42,0%.

Branislav Šanta
PR oddelenie TV Markíza
Santa.Branislav@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.