Panelák rástol u divákov v mestách, ktorí ho uprednostnili pred telenovelou

BRATISLAVA, 12. augusta 2011 (tlacovasprava.sk) – Cielenie TV JOJ na mladého mestského diváka včera (11. augusta) opäť potvrdil seriál Panelák, ktorý získal doteraz najvyšší podiel na trhu aktuálnej série. Aj včerajšia sledovanosť potvrdila, že Panelák je atraktívnejší pre mestského diváka 12-54, kde naopak konkurenčná turecká telenovela zaostáva a rastie na vidieku a s vekom divákov. Darilo sa aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ boli v čase svojho vysielania jednotkou na trhu. JOJ Plus bola včera celodennou trojkou na trhu, keď predstihla verejnoprávnu Jednotku a tradične aj TV Doma.
Panelák ukončil svoj prvý týždeň vysielania novej série s najvyšším podielom na trhu 27,2%. Svoje zameranie na mladého mestského diváka potvrdil výsledkom v mestách, kde dokázal poraziť konkurenčnú telenovelu a bol jednotkou na trhu s podielom 33,3%. Tento podiel ešte rástol so zvyšujúcim sa počtom obyvateľov v mestách. Panelák bol jednotkou na trhu aj v dvoch krajoch Slovenska – v Bratislavskom kraji s podielom 32% a v Žilinskom kraji s podielom 37,1%.
Vo štvrtok sa na JOJke darilo aj spravodajstvu. Spravodajstvo KRIMI porazilo hneď v dvoch krajoch súbežne vysielané hlavné spravodajstvo konkurencie (v Trenčianskom kraji s podielom 37,6% a v Prešovskom s podielom 36,2%), Noviny TV JOJ boli jednotkou na trhu v čase svojho vysielania, dosiahli podiel 36,7%, pričom v mestách to bolo až 40,7%!
Na Pluske sa naďalej darí popoludňajšiemu bloku Simpsonovci a Futurama, včera s podielmi 7,3% a 10,4%. Večerná filmová ponuka zaujala najmä mužov 12-54, kde dosiahli oba filmy – Policajt drábom i Námorná pechota rovnaký podiel 6%. Pluska bola včera celodennou trojkou na trhu s podielom 4,7%, keď predstihla verejnoprávnu Jednotku a tradične i TV Doma, ktorá tak bola celodennou päťkou na trhu.
Televízie s logom JOJ získali vo štvrtok 11. augusta 2011 spolu podiel 25,5% celodenne a 27,8% v primetime, pričom v mestách to bolo opäť výrazne vyššie čislo – 27,8% celodenne a 32,4% v primetime.

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné.
Cieľová skupina mestá 12-54:  obce  5-100 tis. a viac obyvateľov. Zdroj dát: PMT/TNS

Jozef Gogola
vedúci PR TV JOJ
TV JOJ
Brečtanova 1, 831 01 Bratislava
+421 917 433 544
http://www.joj.sk

 

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.