Panelák je jednotkou v mestách s vyše 50 tisíc obyvateľmi, vrátane Bratislavy a Košíc!

BRATISLAVA, 17. augusta 2011 (tlacovasprava.sk) – Panelák aj v utorok oslovil mladého mestského diváka, v mestách dosiahol podiel 29,2%, konkurenčnú telenovelu porazil vo veľkých mestách nad 50 tis. obyvateľov (34,9%), v Bratislavskom kraji (33,2%) i v dvoch metropolách – v Bratislave (37,8%) a Košiciach (53%!). Ďalší úspešný deň má za sebou JOJ Plus, ktorá včera dosiahla svoj najlepší utorkový celodenný podiel – 5,3% a ako trojka na trhu opäť predstihla verejnoprávnu Jednotku STV, konkurenčnej TV Doma ostalo iba piate miesto celodenne i v primetime.

V utorok večer sa na JOJke opäť darilo Paneláku s podielom takmer 24%, pričom seriál v konkurencii Šeherezády opäť potvrdil, že je silný najmä v mestách, kde dosiahol podiel 29,2%. Konkurenčnú telenovelu porazil vo veľkých mestách nad 50 tis. obyvateľov s podielom takmer 35%, v Bratislavskom kraji s podielom 33,2% a suverénny bol v hlavnom meste Bratislave – podiel 37,8% a najvyšší podiel dosiahol v Košiciach – 53%!

Porovnávanie sledovanosti seriálu Panelák a telenovely Tisíc a jedna noc, ale aj iných programov v 12+, ktoré neustále používa konkurencia, je pre TV JOJ irelevantné, nakoľko na túto cieľovú skupinu nevyrába program, ani nepredáva reklamu! V strategickej cieľovej skupine 12-54 si Panelák drží nadpriemer stanice, pričom zameraním na mladého mestského diváka dokáže konkurenčnú telenovelu poraziť práve vo veľkých mestách!

Tento týždeň sa darí Pluske, ktorá včera dosiahla svoj najlepší utorkový celodenný podiel 5,3% a opäť ako trojka na trhu predstihla verejnoprávnu Jednotku STV! Konkurenčná TV Doma sa musela uspokojiť s piatou priečkou celodenne i v primetime. Na Pluske sa napriek niekoľkonásobnej repríze včera darilo filmu Moje meno je nikto s podielom 5%, u mužov 12-54 to bolo 7%. Úspešne na Pluske fungujú dokumenty – včera večer dosiahol Život po ľuďoch podiel 5,4%, u mužov 12-54 6,5% a Stratené dôkazy podiel 7,2%, u mužov 12-54 až 9,8%. Predpoludním sa na JOJ Plus darí seriálu Esmeralda, včera s podielom 10,2%, u žien 12-54 až 13,5%! Nadpriemer stanice drží naďalej aj popoludňajšia repríza Paneláku – včera s podielom 5,8%.

Televízie s logom JOJ získali v utorok 16. 8. 2011 spolu podiel 26,8% celodenne a 27,8% v primetime, opäť však boli výrazne silnejšie v mestách – 29,6% celodenne a 32,1% v primetime.

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné. Cieľová skupina mestá 12-54:  obce  5-100 tis. a viac obyvateľov. Zdroj dát: PMT/TNS

Jozef Gogola
vedúci PR TV JOJ
Brečtanova 1
831 01 Bratislava
Slovak Republic
+421 917 433 544
http://www.joj.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.