Panelák vs Šeherezáda – rozdiel už iba 0,1% ratingu! Novinka na JOJ Mama, ožeň ma! čaká na večer bez futbalu…

BRATISLAVA, 7. septembra 2011 (tlacovasprava.sk) – Panelák pokračuje v doťahovaní sa na tureckú telenovelu. Včera bol rozdiel už iba 4 tisíc divákov (0,1% rating). Silnejší ako telenovela bol Panelák opäť v mestách a medzi mladými divákmi. Novinka „Mama, ožeň ma!“ získala nadpriemer rovnako v mestách a u mladých divákov,  jednotkou na trhu boli kriminálky CSI: New York a Kosti. JOJ Plus opäť porazila TV Doma a to aj napriek futbalovej konkurencii. TV JOJ bola v mestách v primetime lídrom na trhu!

Prvý týždeň školského roka prináša pre seriál Panelák hodnoty, ktoré sa vyrovnávajú konkurenčnej tureckej telenovele. Včerajšia epizóda (6.9.) dosiahla podiel 23,4%, pričom telenovelu porazila v mestách s podielom 26,9%, ale aj u mladých žien 15-34 s podielom 31%! Z krajov bol Panelák napriek futbalu jednotkou v Žilinskom kraji – 35% a v Bratislavskom kraji – 30,9%.
Nasledujúca novinka „Mama, ožeň ma!“ bojovala najmä s futbalovou konkurenciou. Napriek tomu bola v čase svojho vysielania jednotkou u mladých mužov 25-34 s podielom 26,9%, či v Trenčianskom kraji s podielom 27%. V mestách podiel dosiahol 22%, u mladých žien 15-34 28%.

Opäť nesklamali kriminálky. CSI: Kriminálka New York získala podiel 25,1%, v mestách 29,1%, u mladých divákov 15-34 podiel 30,1%, nasledujúca kriminálka Kosti skončila s podielom 27,1%, u mladých 15-34 to bolo až 34,4%. Oba seriály boli v čase svojho vysielania jednotkami na trhu.
Lídrom na trhu bola TV JOJ takmer celé predpoludnie. Novinka – americká reality šou Náš nový dom bola lídrom s podielom 28,9%, seriál Profesionáli dosiahol podiel 30% a jednotkou na trhu bolo aj poludňajšie spravodajstvo Noviny o 12:00 s podielom 29,2%.

Naďalej boduje JOJ plus. Včera ponúkla v primetime najmä dokumenty zamerané na mužské publikum, ktoré aj napriek futbalovej konkurencii dokázali poraziť v cieľovej skupine 12-54 romantiku na TV Doma! Darilo sa dokumentom Originály na cestách – podiel 5,3% (u mužov 6%), Život po ľuďoch – 6,8% (u mužov 9,5%) a Stratené dôkazy – 7,1% (u mužov 9,7%).

Televízie s logom JOJ boli opäť silnejšie v mestách, kde napriek futbalovej konkurencii včera získali spolu podiel 28,2% celodenne a 29,4% v primetime. Televízie s logom JOJ boli v mestách v primetime lídrom na trhu!

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné. Cieľová skupina mestá:  obce  5-100 tis. a viac obyvateľov (12-54). Zdroj dát: PMT/TNS

Jozef Gogola
vedúci PR TV JOJ
TV JOJ, Brečtanova 1
+421 917 433 544
http://www.joj.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.