Zrkadlenie mesta v znamení štyroch kruhov, Nina Weisslechner preniesla umenie na kapotu Audi Q3

BRATISLAVA, 14. októbra 2011 (tlacovasprava.sk) – Mladá slovenská dizajnérka Nina Weisslechner spojila svoje nadanie s renomovanou automobilkou a opäť prekročila hranice klasického dizajnu. Nový umelecký koncept preniesla tento krát priamo na povrch luxusného auta a auto zasa na zrkadlové plochy netradičných obrazov.

Nina Weisslechner vytvorila originálny koncept pre prezentáciu Audi Q3

Hlavnou témou projektu ZRKADLENIE MESTA je príbeh „urban life“, teda život moderného mestského človeka a jeho auta.  Nina Weisslechner tak doslova zhmotnila virtuálne slovné spojenie do reality, ktorá je blízka dynamicky žijúcim ľuďom. Tak ako to u tejto autorky býva, projekt sa opäť pohráva s využitím synergických efektov, ktoré prináša život auta, i jeho majiteľa v meste. Grafiky, ktoré autorka túto tému vytvorila predstavujú auto, pohybujúce sa v prostredí svetových metropol Londýn, Paríž, New York, či Dubai, a nechýba ani srdcová záležitosť autorky, Bratislava. Každé z týchto miest pritom zosobňuje niektorú z vlastností, ktoré bežný užívateľ od svojho vozidla očakáva.

Projekt sa z netradičného priestoru autosalónu interaktívne presúva na webstránku „facebook.com/Q3 zrkadlenie mesta“ , kde bude v najbližších týždňoch možné  sledovať zážitky, ktoré odzrkadľujú „urban lifestyle“ v jeho najčistejšej podobe.

Do výrazne „mužského sveta“ automobilov nevstupuje Nina Weisslechner po prvý krát. Počas štúdia na VŠVU absolvovala dlhodobú stáž na dizajnérskom oddelení značky AUDI v nemeckom Ingolstadte. Tam sa zrodil jej špecifický vzťah k týmto automobilom, ktorý sa následne odrazil  aj v umeleckom projekte, pri ktorom umelkyňa využila aktuálnu novinku spoločnosti AUDI Q3.

Nina Weisslechner a jej projekty
Medzi najznámejšie umelecké projekty Niny Weisslechner patrí BratisLOVE. Pôvodne vznikol ako séria niekoľkých grafík reflektujúcich životný štýl mladých ľudí v našom hlavnom meste. Medzičasom sa z umeleckého projektu stala doslova ikona, synonymum lifestylu súčasnej Bratislavy. Rozsah projektu siaha od viacerých sérii grafík, cez sadu dizajnových predmetov až po prelomové projekty akým je napríklad prvá pop-up (sezónna) reštaurácia v Bratislave, ktorú sme mali možnosť navštevovať v lete 2010 v malebnej záhrade Letnej čitárne u Červeného raka.

 Mária Adamová
0907 349 079
adamova@mwpromotion.sk

 

 

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.