Televízny líder si pochvaľuje výsledky sledovanosti

BRATISLAVA, 4. novembra 2011 (tlacovasprava.sk) – Seriály, zábavné šou a spravodajstvo na obrazovkách TV Markíza opäť prispeli k výborným hodnotám trhového lídra.

Kultový príbeh lásky Šeherezády a Onura sa od januára teší mimoriadnej diváckej obľube. Najnovší diel seriálu Tisíc a jedna noc vo štvrtok 3. novembra 2011 nepremeškalo 880-tisíc divákov, pri podiele takmer 40% (12+). Turecká romantika vzbudila vysoký záujem u mladších žien (12 – 54) s podielom 38,1%.

Úspešne sa darilo aj seriálu Ordinácia v ružovej záhrade v dvoch častiach za sebou. Vysokú priazeň si vyslúžila najmä včerajšia druhá epizóda, ktorá v strategickej skupine 12 – 54 dosiahla podiel 32%. Osudy lekárov na Markíze pritiahli k obrazovkám predovšetkým mladšie diváčky (12 – 54) s podielom 38,5%.
Popri osvedčených seriáloch skvelé výsledky dosiahli aj formáty zábavnej tvorby. Kuchárska šou Bez servítky v strategickej skupine 12 – 54 získala podiel 36,2%; u mladších divákov (12 – 34) dokonca 41,9%. Bodovala aj u mladších žien (12 – 54) s podielom 40,4%; podobne ako Adela show s hodnotou 34,4%.

Pozíciu najsledovanejšieho programu dňa štandardne potvrdili Televízne noviny. S podielom takmer 40% skórovali v strategickej skupine 12 – 54. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny (12+) si ich pozrelo 840-tisíc divákov, pri podiele 43%.

Branislav Šanta
PR manažér
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
tel.: +421 2 682 74 129
cell: +421 904 700 223
e-mail: Santa.Branislav@markiza.sk

Komentuj...

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.