Katastrofický film 2012 si na Markíze pozrelo 713-tisíc divákov

BRATISLAVA, 23. januára 2012 (tlacovasprava.sk) – Atraktívna ponuka filmov, ale aj kvalitné spravodajstvo a publicistika počas uplynulého víkendu prispeli k  nadpriemerným výsledkom televízie Markíza.

Slovenská premiéra katastrofického filmu 2012 sa stala najsledovanejším programom dňa (12 – 54). Doposiaľ najúspešnejší film v tomto roku na trhu si v nedeľu 22. januára 2012 nedalo ujsť 713-tisíc divákov (12+). V skupine 12 – 54 dosiahol nadpriemerný podiel na úrovni 42,6%. U mužov v tejto vekovej kategórii zaznamenal podiel 44,6%.

Televízne noviny včera potvrdili pozíciu najsledovanejšej spravodajskej relácie na trhu (12+). Pozrelo si ich 911-tisíc divákov, pri podiele 40,2% (12+). Vysoký záujem divákov si uplynulú nedeľu získala aj kvalitná publicistika. Svedčí o tom aj nadpriemerný podiel politickej talkshow Na telo (shr 37,6%) a relácie Lampáreň (shr 35,7%) v univerzálnej skupine 12+.

Prvá priečka v rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov dňa patrila uplynulú sobotu trileru 96 hodín. Pozrelo si ho 605-tisíc divákov, pri podiele 30,1% (12+). Bodoval v skupine 12 – 54 s podielom 34%, ako aj u mladých divákov (12 – 34), ktorých podiel predstavoval takmer 36%.

Branislav Šanta
PR manažér
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
tel.: +421 2 682 74 129
cell: +421 904 700 223
e-mail: Santa.Branislav@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.