Tesco mobile v roku 2011 zdvojnásobil počet zákazníkov, tržby mu narástli o 78,5 %

BRATISLAVA, 16. februára 2012 (tlacovasprava.sk) – Rodinný mobilný operátor Tesco mobile vlani zdvojnásobil počet svojich aktívnych zákazníkov. K 31. decembru 2011 ich evidoval už vyše 58 tisíc. Tržby operátora vlani narástli o 78,5 %.

„Tesco mobile má za sebou mimoriadne úspešný rok. Naše portfólio sme doplnili už aj o ponuku paušálnych služieb a dátových služieb. Rast tržieb a najmä zákazníckej bázy svedčí o tom, že zákazníci vedia o našej ponuke, a čoraz viac ich navštevuje aj naše predajné miesta. Aj v aktuálnom roku chceme pokračovať v nastavenom trende a zároveň si udržať spokojnosť zákazníkov, ktorá je druhá najvyššia spomedzi všetkých mobilných operátorov,“ uviedla marketingová manažérka Tesco mobile Alexandra Grič.

Tesco mobile zdvojnásobol vlani počet svojich zákazníkov.

Rodinný mobilný operátor Tesco mobile v minulom roku zdvojnásobil počet svojich aktívnych zákazníkov, keď ich k 31. decembru 2011 evidoval už viac ako 58 tisíc. Stovky z nich si do Tesco mobile zároveň preniesli svoje telefónne číslo. Dátový balíček si od štartu ponuky, teda len od 23. novembra 2011 do konca minulého roka, aktivovali tiež stovky zákazníkov.

Výrazný rast zaznamenal Tesco mobile aj vo výnosoch, ktoré oproti predchádzajúcemu roku vzrástli o 78,5 %. K poslednému decembrovému dňu tak dosiahli viac ako 3 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) je v porovnaní s minulým rokom stabilný na úrovni 6,7 €.

Mobilné služby Tesco mobile si zákazníci môžu aktivovať už na 116 predajniach hypermarketov a obchodov Tesco vrátane 8 oddelení Tesco telefóny v predajniach formátu Extra a v predajných stánkoch Tesco mobile. Na základe nezávislého prieskumu zaznamenal rodinný operátor Tesco mobile druhú najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov. Najspokojnejší boli respondenti s cenami a poskytovaním výhodných služieb.

Tesco Mobile – kontakt
JÁN KALAFUT
Consultant
AMI Communications Slovakia, spol. s r.o.
jan.kalafut@amic.sk
m +421 948 88 47 86

O službe Tesco mobile
Tesco mobile je partnerský produkt Tesco Stores SR, a.s., a spoločnosti Telefónica Slovakia, s.r.o., predávaný v rámci predajnej siete Tesco. Služba bola uvedená na telekomunikačný trh v roku 2009. Ide o jedno z najlacnejších volaní, služba totiž garantuje používateľom cenu 1 cent za minútu na účastnícke čísla Tesco mobile, jednotnú cenu 10 centov za minútu do všetkých ostatných sietí v SR a iba 5 centov za SMS počas celého dňa do všetkých sietí v SR. Cena 10 centov ostáva rovnaká aj pri telefonovaní do sprístupnených pevných sietí v 26 členských štátoch EÚ.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 116 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 21 expresov, 56 hypermarketov, z toho 6 Extra, 34 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.