Panelák o 130 000 divákov silnejší ako Ordinácia, Kosti zasa porazili Druhý dych

BRATISLAVA, 29. februára 2012 (tlacovasprava.sk) – Najsledovanejšou reláciou na trhu bolo včera opäť hlavné spravodajstvo TV JOJ. Pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa si stabilne drží seriál Panelák. Reprízové Kosti boli už tradične sledovanejšie ako premiérový konkurenčný seriál Druhý dych. Jednotkou na trhu bol opäť aj seriál Nevinní. TV JOJ bola v utorok celodennou i primetime jednotkou na trhu.

NOVINY TV JOJ potvrdili svoju pozíciu aktuálne najsledovanejšej spravodajskej relácie na Slovensku. Včera boli opäť najsledovanejšou reláciou dňa zo všetkých televízií s ratingom 14,0% a podielom 38,8%. Silné bolo aj spravodajstvo KRIMI s ratingom 11,3% a podielom 33,5%.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa bol už tradične s výrazným odstupom od konkurencie seriál PANELÁK rating 12%podiel takmer 30%. Konkurenčná Ordinácia zaostala o viac ako 130 tisíc divákov!

Nasledujúci seriál KOSTI bol napriek repríze opäť sledovanejší ako premiérový pôvodný seriál konkurencie Druhý dych (o viac ako 55 tisíc divákov), keď dosiahol podiel 25,5% (v mestách to bolo 30,4% a u mladých divákov 15-34 podiel seriálu dosiahol 30,2%). Darilo sa aj seriálu NEVINNÍ, ktorý bol v čase svojho vysielania jednotkou na trhu s podielom 25,8%. Tradičnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca kriminálka CSI: New York.

Predpoludním bola TV JOJ výraznou jednotkou na trhu s reláciami Súdna sieň (30,6%), Panelák (34,9%), Náš nový dom (31,9%), Riskni milión (23,5%) a Noviny o 12:00 (27,2%).

Darilo sa aj ponuke na stanici PLUSIce Road Truckers s podielom 6% a Originály na cestách s podielom 5,3% (u mužov podiely dosiahli hodnoty 7,9% a 7,7%). Popoludní sa darí novinke Faktor strachu – podiel 9,1%.

TV JOJ bola opäť celodenným i primetime lídrom na trhu. Televízie JOJ a PLUS spolu dosiahli podiel 30,8% celodenne a 34,2% v primetime. TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov 12-54. Porovnávania v 12+, ktorými sa účelovo prezentuje konkurencia, sú pre televízie JOJ a Plus irelevantné.

Publikované hodnoty sledovanosti sú za cieľovú skupinu 12-54. Zdroj dát: PMT/TNS

Jozef Gogola
vedúci PR
TV JOJ
Brečtanova 1, 831 01 Bratislava
+421 917 433 544
http://www.joj.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.