Značka Liptov spúšťa vynovenú stránku a dobrodružnú hru o 3×3 kg syrov

BRATISLAVA, 14. marca 2012 (tlacovasprava.sk) – Všetci milovníci syrov Liptov, pozor! Navštívte vynovenú webovú stránku www.nasliptov.sk, inšpirujte sa novými receptami a zapojte sa do súťaže na sociálnej sieti Facebook. Pre troch šťastlivcov čaká výhra v podobe 3 kilogramov syrov Liptov podľa vlastného výberu.

Značka Liptov spúšťa vynovenú stránku

Dňa 1. marca 2012 bola spustená vynovená internetová stránka http://www.nasliptov.sk, ktorá je na sociálnej sieti Facebook podporená spotrebiteľskou súťažou, určenou pre všetkých milovníkov syrov. „Internetová stránka bola vytvorená s cieľom zdokonaliť komunikáciu voči našim spotrebiteľom a budovať si s nimi pozitívny vzťah. Vnímame to ako základ úspešného marketingu i prostriedok ako zvyšovať povedomie o našej značke Liptov a jej výrobkoch,“ uviedla Kristína Slaninková, Brand manažérka Liptov.

Webová stránka nasliptov.sk ako jedna z mála na trhu poskytuje detailné informácie o  produktoch a ich charakteristikách http://www.nasliptov.sk/vyrobky

Okrem produktov stránka ponúka spotrebiteľom až 31 receptov, ktorými sa môžu inšpirovať. Kulinársky sprievodca Liptov sa bude priebežne aktualizovať a rozširovať. http://www.nasliptov.sk/rady-a-tipy/kulinarsky-sprievodca

Na stránke nájdete aj originálne návody na výrobu ozdôbok a hračiek z prírodných materiálov a tipy na výlety. Táto zásobáreň nápadov vychádza z bohatstva liptovskej prírody a  spotrebiteľom zaujímavou formou približuje cenné tradície dávnych majstrov. http://www.nasliptov.sk/rady-a-tipy

Nová webová stránka je zárukou uspokojenia každého spotrebiteľa, ktorý bude hľadať informácie o produktoch Liptov na internete. Okrem webovej stránky nájdete Náš Liptov aj na Facebook-u.

„Našim spotrebiteľom prinášame informácie tam, kde ich hľadajú najčastejšie, preto sme stavili na on-line komunikáciu. Od 14. marca nájdu značku Liptov aj na sociálnej sieti Facebook pod názvom Náš Liptov. Prostredníctvom tohto nástroja chceme spotrebiteľom priblížiť hodnoty našej značky atraktívnou a najmä interaktívnou formou,“ uviedla Kristína Slaninková.

Od tohto okamihu až do 31. marca prebieha na Facebooku súťaž. Stačí zahlasovať za najobľúbenejší z desiatich vybraných receptov Liptov a budete zaradený do žrebovania o jeden z troch 3 kg balíčkov syrov Liptov podľa vlastného výberu. Inšpirujte sa a hrajte s nami.

Link na súťaž: https://www.facebook.com/nasliptov/app_388844004478670

O značke Liptov:

Liptov je jednou z kľúčových značiek na slovenskom syrárskom trhu. Vyznačuje sa najmä svojim putom k prírode a je založená na tradícii syrárskych majstrov tohto regiónu. Široké portfólio značky Liptov zahŕňa kvalitné prírodné a parené syry, bryndzu a maslo. Na výrobe unikátnych produktov sa spolupodieľa tím vyše 200 zamestnancov. Všetky produkty značky Liptov sú bez konzervačných látok, či iných umelých prísad. Navyše  mlieko z horských a podhorských oblastí Slovenska, ktoré sa používa na ich výrobu, dodáva výrobkom Liptov ich jedinečnú chuť a vysokú kvalitu.

História Liptovskej mliekarne siaha až do roku 1943. Prelomovým obdobím je máj 2000, keď sa Liptovská mliekareň, a.s., stala súčasťou nadnárodnej mliekarenskej skupiny Bongrain, svetovým lídrom v syrových špecialitách. Prioritou skupiny je podpora rozvoja tradičných regionálnych syrových špecialít a to cestou neustáleho zlepšovania kvality a podporou inovácií.

Rok 2012 je pre značku Liptov dôležitým míľnikom. Jednou z priorít pre tento rok sa stáva projekt trvalo udržateľného rozvoja s názvom Zelený Liptov.  Sloganom a úlohami, ktoré sú srdcom projektu Zelený Liptov je – „Dávať našim spotrebiteľom to najlepšie z regiónu Liptov a chrániť všetko dobré, čo nám tento región zanechal vo svojom dedičstve“. Zelený Liptov nie je obyčajný projekt. Je to vízia a poslanie spoločnosti.

Liptovská mliekareň, výrobca produktov Liptov, dlhodobo spolupracuje s regionálnym združením cestovného ruchu – Klaster v rámci viacerých projektov. Týmto spôsobom sa mliekareň angažuje v podpore a prezentácii regiónu Liptov v celoslovenskom meradle, čím napomáha rozvoju cestovného ruchu v tomto regióne.

Celá správa tu.

Kontakty:
Kristína Slaninková
Groupe BONGRAIN
Brand manažérka Liptov
mobil: 0903 616 658
e-mail: kristina.slaninkova@bongrain.sk

Jana Budáčová
Media In – PR agentúra
Senior PR manažérka
mobil: 0911 704 111
e-mail: jana.budacova@cohnwolfe.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.