Sony MDR-V55 a MDR-ZX600: Kvalitná hudba ulice s “nezamotateľným” káblom (FOTOGALÉRIA)

BRATISLAVA, 3. mája 2012 (tlacovasprava.sk) – Nenechajte sa rušiť okolím a vychutajte si vysokú kvalitu vašej obľúbenej hudby. Zvuk obohatený výraznými basmi a detailnými výškami zaručujú veľké 40mm budiče s neodýmovými magnetmi, vďaka ktorým sú oba nové modely vhodné na počúvanie akýchkoľvek žánrov.  Zvládnu aj tie najhlasnejšie nahrávky.  Kombinácia úctyhodných technických parametrov a mestského dizajnu prináša zážitok z obľúbenej hudby.

Kvalitná reprodukcia pre bežné použitie

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Zabudnite na ruch mesta, nasaďte si slúchadlá a ponorte sa do sveta bohatého zvuku, kde je každý tón ohromujúco presný. Vďaka výkonu 1000 mW a citlivosti  sú slúchadlá vhodné na každodenné použitie. Hudba z vášho mp3 prehrávača bude detailnejšia bez ohľadu na hlasitosť. Model MDR-V55 v DJ-štýle má uzatvorenú konštrukciu, ktorá zabezpečí vynikajúcu zvukovú izoláciu a otočné slúchadlá zase flexibilitu pri počúvaní, alebo napríklad pri mixovaní hudby.

Napriek vysokej kvalite zvuku, majú oba modely kompaktný dizajn a zaberú minimum miesta. Otočná kĺbová konštrukcia umožňuje zložiť slúchadlá a tie sa tak stanú skladným a nenáročným spoločníkom. Model MDR-ZX600 je charakteristický svojou nízkou hmotnosťou len 170g, vďaka ktorej poskytuje komfort aj pri dlhšom nosení.

Zauzlený kábel? Už nikdy viac.

Technické parametre Sony MDR-V55 a MDR-ZX600

Klasická situácia, ktorú poznajú snáď všetci milovníci hudby. Slúchadlá síce starostlivo odložíte, ale keď ich neskôr vyberiete, kábel je akoby zázrakom pomotaný a dokonale zauzlený. Takýmto problémom je vďaka novým slúchadlám od Sony koniec. Oba nové modely majú plochý, voči zamotaniu odolný kábel, ktorý bráni vzniku uzlov a je elegantným riešením tohto problému. S dĺžkou 1,2 metra nebráni v pohybe, je vhodný na každú príležitosť a akékoľvek pripojenie, či už k mp3 prehrávaču alebo k hi-fi systému. Pre milovníkov hudby, ktorí si okrem technických parametrov potrpia aj na vonkajšom vzhľade sú slúchadlá dostupné v štyroch farebných variantoch: čierna, biela, červená, modrá.

Nové slúchadlá MDR-V55 a MDR-ZX600 budú v predaji dostupné od mája 2012.

Celá správa s technickými údajmi tu.

Ďalšie informácie poskytne:
Peter Blažečka
SEESAME Communication Experts
Tel: +421 917 103 119
Fax: +421 2 43 33 00 03
E-mail: blazecka@seesame.com

Spoločnosť Sony:

Spoločnosť Sony je popredný celosvetový výrobca inovatívnych audio, video, komunikačných a informačných produktov pre spotrebiteľský trh ako aj pre profesionálne trhy. Spoločnosť Sony je známa vďaka svojim renomovaným audiovizuálnym produktom, ako napríklad HD LCD televízory BRAVIA™, digitálne fotoaparáty Cyber-shot™, kamkordéry Handycam®, digitálne zrkadlovky „α“ (vyslovuj alfa) a MP3 prehrávače Walkman® a rovnako tiež osobné počítače VAIO™ a profesionálne produkty pre HD vysielanie, využívajúce technológiu 3D HD. Vďaka kompletnej ponuke najmodernejších 3D zariadení a vďaka svojim aktivitám v oblasti elektroniky, hudby, filmu, hier a on-line obchodu je spoločnosť Sony jednou z popredných svetových značiek orientovaných na oblasť digitálnej zábavy a na celom svete zamestnáva približne 170 000 ľudí.

Prostredníctvom dlhodobého futbalového partnerstva v podobe oficiálneho sponzorstva Ligy majstrov UEFA, oficiálneho partnerstva s FIFA a celosvetového sponzorstva Majstrovstiev sveta vo futbale FIFA World Cup™ umožňuje spoločnosť Sony miliónom futbalových priaznivcov vychutnať si vzrušujúce zážitky z vrcholných podujatí po celom svete.
Viac informácií o spoločnosti Sony Europe nájdete na stránke http://www.sony-europe.com/presscenter

„Sony“, „WALKMAN“, „VAIO“, „Cyber-shot“, „Handycam“, „α“, „BRAVIA“ a „XDCAM“ sú ochranné známky alebo obchodné značky spoločnosti Sony Corporation. Všetky ostatné obchodné značky alebo ochranné známky sú majetkom príslušných vlastníkov.

Ekologická informácia
Spoločnosť Sony neustále prehodnocuje a vylepšuje svoje produkty, procesy a potenciálny dopad na životné prostredie našej planéty.
Produkt: Spoločnosť Sony sa neustále snaží, aby jej produkty mali čoraz menší príkon – do konca fiškálneho roku 2015* chceme znížiť priemerný príkon našich produktov o 30 %, znížiť hmotnosť produktov o 10 percent a znížiť mieru využitia nových plastových materiálov v našich produktoch o 5 percent.
Proces: Naše procesy v rámci dodávateľského reťazca sú v maximálnej možnej miere ohľaduplné k životnému prostrediu – od výroby až po likvidáciu produktu po skončení jeho životnosti. Do konca fiškálneho roku 2015** plánujeme znížiť emisie CO2 celej skupiny Sony Group o 30 %, znížiť spotrebu vody vo všetkých prevádzkach spoločnosti Sony o 30 percent a znížiť tvorbu odpadu vo všetkých prevádzkach o 50 percent. Zároveň chceme zvýšiť mieru recyklácie odpadu na 99 percent vo viacerých prevádzkach spoločnosti Sony.
Planéta: Spoločnosť Sony je rozhodnutá, že jej obchodné konania a praktiky budú v maximálnej miere ekologické – naším dlhodobým cieľom je dosiahnuť nulový vplyv produktov a obchodných aktivít spoločnosti Sony na životné prostredie a to počas celého ich životného cyklu.

Viac informácií o ekologických aktivitách spoločnosti Sony nájdete na stránke http://www.sony.eu/eco

* V porovnaní s úrovňou vo fiškálnom roku, ktorý skončil 31. marca 2009.
** V porovnaní s úrovňou vo fiškálnom roku, ktorý skončil 31. marca 2001.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.