Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2012: Víťazom kategórie pleťová a telová kozmetika sa stal rad Balea Cell Energy

BRATISLAVA, 9. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Rad pleťovej kozmetiky vlastnej značky dm drogerie markt Balea Cell Energy bol ocenený v 1. ročníku slovenskej verzie marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšia novinka roku 2012 v kategórii pleťovej a telovej kozmetiky. Ocenenie za víťazstvo si na slávnostnej ceremónii, ktorá sa konala v bratislavskom hoteli Double Tree by Hilton, prevzali sortimentné manažérky dm drogerie markt Silvia Bendžáková a Monika Adamcová (na fotke).

Balea Cell Energy s biotechnológiou Phyto CellTecTM

Balea Cell Energy je rad pleťovej kozmetiky zahŕňajúci denný, nočný a očný krém, pleťové sérum a denný krém v cestovom balení. Jeho inovácia spočíva v obsahu látky Phyto CellTecTM Malus Domestica, extraktu z buniek jablka zo znovuobjavenej odrody Uttwiler Spätlauber. Tento extrakt je bohatý na rastlinné výživné látky a obzvlášť aktívny pri predlžovaní životnosti buniek. Extrakt bol ocenený cenou European Cosmetic Innovation Prize 2008. Inovácia Phyto CellTecTM pomáha predĺžiť životnú energiu kmeňových buniek pleti, reguluje špeciálne gény v boji proti oxidatívnym stresom a tým spomaľuje jej chronologické starnutie.

Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 12. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2010 do 31. 12. 2011. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

Vyhlásenie výsledkov programu, ako aj odovzdanie ocenení prebehlo v utorok 26. júna 2012 počas slávnostnej ceremónie.

Voľba víťazov v 16 kategóriách prebehla na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka a na špeciálnu znelku programu.

Na záver odborná porota tiež zvolila aj najinovatívnejší výrobok. Vyhlásenie výsledkov programu, ako aj odovzdanie ocenení prebehlo v utorok 26. júna 2012 počas slávnostnej ceremónie. Viac informácií o programe nájdete na http://www.volbaspotrebitelov.sk.

dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness s viac ako 2 500 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 838  pracovníkov v 111 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Macedónsku, Bulharsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

Pre ďalšie informácie sa kontaktujte:
Iveta Haulíková, everyvent s.r.o., tel.: 0905 168 651, e-mail: haulikova@everyvent.sk

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2012

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.