Fernet Stock Z Generation zvolili za najlepšiu inováciu v súťaži Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2012

BRATISLAVA, 12. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Dve tisícky spotrebiteľov označili v prieskume spoločnosti  STEM/MARK za najlepšiu novinku v poslednej dobe medzi  liehovinami Fernet Stock Z Generation od spoločnosti Stock Plzeň. Fernet Stock Z Generation sa tak stal víťazom vo svojej kategórii v premiérovom slovenskom ročníku súťaže Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2012, ktorú organizuje spoločnosť Atoz Retail.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2012 je marketingový program, ktorý oceňuje najlepšie inovácie rýchloobratového tovaru uvedeného na trh za posledný rok a pol. Mohli sa doň prihlásiť výrobné či distribútorské spoločnosti, ktoré na slovenský trh v období od septembra do decembra uviedli nové či inovované produkty. Do tohtoročného prvého ročníka na Slovensku bolo celkom prihlásených 49 výrobkov, ktoré súťažili v 16 kategóriách. V Českej republike pritom podobná súťaž funguje už 12 rokov.

„Sme pyšní na to, že Fernet Stock Z Generation zvíťazil v súťaži, kde rozhodovali svojimi hlasmi priamo spotrebitelia. To je pre nás dôkaz, že produkt, ktorý kombinuje klasické fernetové bylinky so zázvorom a mangom, u konzumentoch zabodoval,“ uviedol Country Manager Stocku Slovakia Roman Pócs.

Základom na získanie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu agentúry STEM/MARK. Do výskumu sa zapojila vzorka dvoch tisíc slovenských respondentov, ktorí hodnotili napríklad celkový dojem z výrobku, obal a samozrejme i osobnú skúsenosť s konkrétnym produktom.

Fernet Stock Z Generation je založený na tradičných základoch Fernetu Stock – horkej chuti a tmavej farbe, ale posúva ich dramatickým spôsobom dopredu. Prináša radikálne novú dimenziu chuti, ktorú vytvára kombinácia tradičných fernetových byliniek so zázvorom a mangom. Fernet Stock Z Generation svojím konceptom sa zameriava najmä na mladších konzumentov, pre ktorých je klasický fernet príliš horký. Spočiatku je svieži a trošku sladký, po chvíli sa prekvapivo rozvinie, mierne zhorkne a zahreje. Odporúča sa piť vychladený s ľadom  alebo v miešanom drinku s kolou či spritom.

Fernet Stock Z Generation bol uvedený na trh vo februári 2011. Kombinácia tradičných fernetových byliniek so zázvorom a mangom pritom u zákazníkov zabodovala úplne výnimočným spôsobom. Počas 12 mesiacov „Zetko“ vykazovalo vynikajúce výsledky a prekonalo očakávaný predaj na českom a slovenskom trhu o viac než 50 %. Vďaka tomu bude Fernet Stock Z Generation v blízkej dobe oslavovať prvý milión predaných litrov. „Fernet Stock Z Generation sa zaradil medzi kľúčové značky nášho portfólia,“ uviedol Roman Pócs.

Celá správa tu.

Kontakt:
agentura 4JAN
Jiří Janoušek
tel.: +420 222 242 445
+420 603 820 383
e mail: janousek@4jan.cz

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.