CCC Obuv predala vlani v ČR 1 200 000 topánok a zvýšila obrat o 35%

BRATISLAVA, 18. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Tento rok plánuje CCC ďalší rast a naďalej plánuje pokračovať vo svojej expanzii. Módna značka, ktorá na český trh vstúpila v roku 2005, vlani prekročila hranicu 50 predajní a teraz ich má už 55. Do konca tohto roka plánuje dosiahnuť až 60 pobočiek. V roku 2011 sa predalo v predajniach CCC v ČR 1.200.000 ks obuvi, čo bolo o 35% viac ako v roku 2009.

Rovnako tak rastie aj obrat, oproti roku 2010, kedy spoločnosť dosiahla obrat 424 miliónov CZK (17.242.782 €), sa celková suma k 31. 12. 2011 zastavila na sume cez 546 mil CZK (22.204 €). S rastom počtu predaných kusov rastie aj počet predajní a celkovej plochy. V súčasnej dobe disponuje CCC viac ako 17 tisíc m2 predajných plôch.

“Všetky predchádzajúce ukazovatele svedčia o pozitívnom vývoji a expanzii spoločnosti a značky,” hovorí Roman Puchala, konateľ CCC Boty Czech. “Čo je ale dôležité, v roku 2011 sme sa dostali tiež po prvýkrát do výrazného zisku a to 26,4 milióna CZK (1.073.607 €),” dodáva Roman Puchala. Spoločnosť nezaspáva na vavrínoch a ďalej rozširuje sortiment. Novo prichádza s kolekciou štýlových kabeliek, koženej obuvi pre deti a tiež športovou obuvou.

Tvárou značky CCC Obuv je Taťána Kuchařová.

CCC investuje aj do marketingu. Pre tvár kolekcie jeseň/zima 2012 si vybrala známu českú modelku, nositeľku titulu Miss World, Taťánu Kuchařovú. Tvár Taťány Kuchařovej využije spoločnosť nielen v ČR, ale aj na Slovensku, kde tento rok začala prevádzka prvej predajne. Tá bola otvorená 30. marca v bratislavskom obchodnom centre Danubia a tu plánuje CCC. Pod hlavičkou spoločnosti CCC OBUV SK sro už otvorila svoje pobočky v Nitre, Žiline a Spišskej Novej Vsi. Vo svojej veľkej expanzii bude naďalej pokračovať a v auguste plánuje rozšíriť svoju sieť o Košice, kde budú otvorené až dve pobočky.

Obchodná stratégia CCC je založená na princípe “house of brands”, spočívajúcu na predaji mnohých značiek pod jednou strechou. V drvivej väčšine je však predaj uskutočňovaný pod vlastnou značkou (oi lasocka, Clara Barson). Predajne CCC sa nachádzajú vo veľkých a stredne veľkých mestách (nad 30 tisíc obyvateľov) a sú umiestnené vo veľkých obchodných centrách alebo retailových parkoch u dôležitých komunikačných ťahoch v prestížnych mestských lokalitách. Štandardná plocha vlastných predajní je medzi 300-500 m².

Spoločnosť CCC OBUV SK, s.r.o. je najrýchlejšie rastúca sieť predajní obuvi v Slovenskej republike. Na slovenský trh vstúpila v marci tohto roku a plánuje otvoriť ešte niekoľko predajní po celom Slovensku. Napriek neprajnému trhovému prostrediu sa stáva vyhľadávanou značkou. Výrobky spoločnosti sú určené pre široké spektrum zákazníkov, počnúc najnáročnejšou klientelou módnych butikov, cez klientov stredného segmentu trhu, pre ktorých pomer kvalite/cena hrá základnú rolu, až po menej náročných klientov, hľadajúcich obuv v slušnej kvalite za dostupnú cenu. Obchodná ponuka CCC má dve základné kolekcie obuvi: jarnú/letnú a jesennú/zimnú, ktoré obsahujú viac ako 2500 vzorov. Súčasťou sortimentu sú tiež módne doplnky a široký výber kabeliek a tašiek. Samozrejmosťou sú ošetrovacie krémy a ďalšie prostriedky pre starostlivosť o obuv.

http://www.facebook.com/cccboty

Kontakty:
MediaDom, s.r.o.
Kristína Knošková
+421 948 833 108
knoskova@mediadom.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.