*
článok
Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

O mamu Petra Sagana sa v Londýne starajú ako v bavlnke spolu s ďalšími matkami a rodinami olympionikov (FOTO)

LONDÝN, Veľká Británia, 26. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Procter & Gamble, celosvetový olympijský partner a spoločnosť stojaca za značkami ako Ariel®/Tide®, Pampers® a Gillette®, privítala mamy a rodiny olympionikov v P&G FAMILY HOME v Londýne.

Spoločnosť P&G je prvý sponzor Olympijských hier, ktorý poskytuje mamám a rodinám z celého sveta Family Home. (Marc Pritchard (C) global brand building officer at P&G welcomed moms of Olympians Ryan Lochte, Lin Dan, Sir Chris Hoy, Felipe Franca, Noko Motlou and Nikita Lobintsev to the London 2012 Olympic Games with mascot Wenlock (L) and Sir Keith Mills, Deputy Chair of the LOCOG (second left) at Westminster Park Plaza Hotel on July 25, 2012 in London, England. (Photo by Tom Dulat/Getty Images for P&G)

„Domov ďaleko od domova“ pre Olympijské hry 2012 v Londýne je navrhnutý tak, aby poskytol mamám a rodinám olympionikov zo všetkých kútov sveta miesto, kde si oddýchnu, uvoľnia sa a kde môžu byť spolu, kým ich deti súťažia na Olympijských hrách. Je medzi nimi aj mama Petra Sagana, Helena Saganová.

„Prostredníctvom našich značiek budeme podporovať viac ako 150 športovcov na Olympijských hrách 2012 v Londýne,“ povedal  Robert McDonald, P&G’s Chairman, President and CEO. „Spoločnosť P&G však podporí aj iné dôležité osoby, ktoré sa skrývajú za každým atlétom – ich mamy. Je to najväčšia a najkomplexnejšia kampaň v 175 ročnej histórii spoločnosti.”

„Na Olympijských hrách vo Vancouveri sme sa naučili, že mamy a rodiny z celého sveta nemajú počas Olympiády miesto, kde si môžu skutočne oddýchnuť, a kde môžu byť spolu,” dodal Marc Pritchard, P&G’s Global Brand Building Officer.

“P&G Family Home bol navrhnutý tak, aby poskytol mamám a rodinám pohodlie domova. Okrem Cover Girl® a Olay® kozmetických procedúr, Pampers® herni a Tide®/Ariel® práčovne, domov poskytuje občerstvenie a pripojenie na internet,  takže rodiny môžu byť v kontakte s blízkymi doma.”

Spoločnosť P&G je prvý sponzor Olympijských hier, ktorý poskytuje mamám a rodinám z celého sveta Family Home. P&G odhaduje, že počas Olympijských hier v Londýne by mohli vo Family Home poslúžiť viac ako 10 000 mamám a rodinám olympionikov.

“Oceňujem možnosť mať domov ďaleko od domova, kde si môžem odpočinúť, stretnúť iné rodiny, mamy olympionikov a počúvať o ich zážitkoch. P&G Family Home mi poskytuje všetko, čo potrebujem, takže môžem byť plne k dispozícii Peťovi a povzbudzovať ho počas súťaže,“ hovorí Helena Saganová.

Ďakujem, mami kampaň, ktorá sa začala v apríli a bude prebiehať do augusta, sa objavila vo všetkých typoch médií a v obchodoch s celosvetovým predajným programom. Súčasťou kampane je aj finančná podpora miestnych mládežníckych športových programov. P&G sa pre ne zaviazala vyzbierať 5 miliónov dolárov.

„Dúfame, že vytvoríme celosvetový trend ďakovať nielen mamám olympionikov, ale všetkým mamám za všetko, čo robia preto, aby sa ich deťom splnili sny,“ povedal Pritchard.

Všetky informácie vrátane fotografií a videa týkajúce sa P&G kampane Ďakujem, mami nájdete na www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Kontakt pre médiá:

Blažena Sedrovičová (Neopublic Porter Novelli)  – T: 0902  901 611; E: blazena.sedrovicova@neo.sk

Martin Tomovčík, Procter & Gamble, tomovcik.m@pg.com

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: