Autobazar.sk v novej kampani sľubuje, že zaplatí za Vaše auto o 50% viac

BRATISLAVA, 27. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Autobazar.sk zaplatí za Vaše auto o 50% viac. Toto je nosný headline reklamnej kampane pre portál Autobazar.sk. Ide vôbec o prvú veľkú kampaň, ktorú pre svoj motoristický inzertný portál Azet pripravil. Autobazar.sk zaplatí za jedno auto z aktuálnej ponuky inzercie o 50% viac.

V júli spustil Azet.sk veľkú reklamnú kampaň pre jeden zo svojich inzertných portálov – Autobazar.sk. Marketingová podpora je naplánovaná až do druhej polovice augusta a v komunikačnom pláne sa nachádzajú nielen printy a internet, ale aj billboardove plochy po celom Slovensku. O sile tohto projektu svedčí aj fakt, že Azet pre túto kampaň vyčlenil internetové reklamné plochy, ktoré doposiaľ na svoje vlastné promo vôbec nevyužíval. Azet dokonca niektoré svoje stránky obrandoval touto kampaňou.

Autobazar.sk v novej kampani sľubuje, že zaplatí za Vaše auto o 50% viac

Okrem prvej reklamnej kampane, ktorá bežala ešte koncom minulého roka v dvoch celoplošných slovenských rádiách a ktorej cieľom bolo upozorniť na samotnú značku Autobazar.sk – umiestnenú na slovenskej doméne „sk“, ide vôbec o prvé veľké promo pre tento inzertný portál. V súčasnosti sa v ponuke na Autobazar.sk nachádza viac ako 144 000 automobilov, široká ponuka náhradných dielov, pneumatík a diskov. Mesačne ho navštívi viac ako 291 000 používateľov*.

Autobazar.sk neustále prichádza s rôznymi aktualizáciami a novinkami a ponúka tak používateľom množstvo zaujímavých informácií, porovnaní a lepšiu orientáciu ohľadom kúpy a predaja áut u nás i vo svete.

Celá správa s ukážkami kampane tu.

O Azet.sk

Skupina Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije v priemere viac ako 719 400 reálnych návštevníkov zo Slovenska, mesačne viac ako 2 264 000 návštevníkov2. Portály Azet.sk zasahujú viac ako 83% používateľov slovenského internetu.

Zdroj: AIM Monitor/GemiusExplorer priemerné denné dáta, reálni používatelia zo Slovenska RU(sk), podľa prevádzkovateľa, máj 2012
2 Zdroj: AIM Monitor/GemiusExplorer mesačná návštevnosť, reálni používatelia zo Slovenska RU(sk), podľa prevádzkovateľa, máj 2012
* zdroj: AIMmonitor, RU 6/2012

Mgr. Mária Cacáková | AZet.sk
marketing and PR manager
Azet.sk, a.s. | Prievozská 14, 821 09 Bratislava
e-mail: cacakova@firma.azet.sk | tel.: 0911 104 557| fax: +421 2 58 22 7450
http://www.azet.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.