*
článok
Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

Helena Saganová si Londýn naplno užila, pozrite sa, čo všetko pre ňu pripravili (FOTOGALÉRIA)

LONDÝN, 30. júla 2012 (tlacovasprava.sk) – Helena Saganová, mama momentálne najslávnejšieho slovenského cyklistu, Petra Sagana, si pobyt v Londýne naozaj užila. Aj keď všetci očakávali od Peťa lepší výsledok, ona je šťastná že vďaka projektu Ďakujem, mami! ho mohla vidieť súťažiť na vlastné oči. A to priamo na olympiáde. Okrem pretekov jej bol k dispozícii aj špičkový salón vo Family Home, navštívila Národnú galériu a na vlastnej koži zažila aj otvárací ceremoniál.

This slideshow requires JavaScript.

Ďakujem, mami! je program, ktorý je zameraný na podporu mám olympionikov, ale aj mamičiek ako takých, ktoré vykonávajú to najťažšie povolanie, byť mamo.u. V rámci tejto iniciatívy mala aj mama Petra Sagana možnosť navštíviť Londýn a priamo podporiť svojho syna. „Som nesmierne vďačná za to, že som tu mohla byť a vidieť Peťa súťažiť. Neviete si predstaviť koľko rozbitých kolien a rúk tomuto celému predchádzalo a pozrite sa, je na Olympijských hrách. Viete, vždy som mu hovorila, že sa musí otriasť a ísť ďalej. A to som mu povedala aj teraz,“ hovorí Helena Saganová.

Moja mama ma vždy podporovala. Aj vďaka tomu som chcel byť vždy lepší a lepší a určite aj to mi pomohlo dostať sa na Olympijské hry. Som rád, že mohla byť vďaka programu Ďakujem, mami! aj priamo tu v Londýne a bolo o ňu dobre postarané,“ uzatvára Peter Sagan.

Spoločnosť P&G je prvý sponzor Olympijských hier, ktorý poskytuje mamám a rodinám z celého sveta Family Home. P&G odhaduje, že počas Olympijských hierv Londýne by mohli vo Family Home poslúžiť viac ako 10 000 mamám a rodinám olympionikov.

Všetky informácievrátane fotografií a videa týkajúce saP&G kampaneĎakujem, maminájdete nawww.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Blažena Sedrovičová (NeopublicPorterNovelli)
– T: 0902  901 611; E: blazena.sedrovicova@neo.sk

Martin Tomovčík, Procter&Gamble, tomovcik.m@pg.com

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

