Seriál Horúca krv na Markíze odštartoval ako absolútny víťaz trhu s podielom 31,5 % v 12-54

BRATISLAVA, 22. augusta 2012 (tlacovasprava.sk) – Pôvodná dramatická tvorba na obrazovkách Markízy sa uviedla s úspechom. Seriálová novinka Horúca krv na prvej priečke sledovanosti s výrazným náskokom dominovala trhu.

Nový slovenský rodinný dramatický seriál Horúca krv odštartoval mimoriadne úspešne. V utorok 21. augusta 2012 sa zapísal ako najsledovanejší program dňa. Silný príbeh dvoch vidieckych rodín, ktorým tragická udalosť zmení životy a zoberie česť jednému z nich, si nedalo ujsť takmer pol milióna divákov (12+). S vynikajúcim podielom 31,5% seriál skóroval v skupine 12-54, ako aj u žien vo vekovej kategórii 12-34, ktorých podiel predstavoval 36,1%.

Status najsledovanejšieho spravodajstva (12+) potvrdili včera Televízne noviny. Večerné spravodajstvo na Markíze zvíťazilo pri podiele 43,0% (12+). Sumár udalostí, ktoré hýbali včerajškom, vygenerovali vysoký podiel takmer 40% aj v skupine 12–54.

Miroslava Labašová
PR manager TV Markíza
+421 2 682 74 126
+421 904 700 833
labasova@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.