Výsledky prieskumu Milka Crispello: Ako vyzerá pohoda v predstavách Slovákov?

BRATISLAVA, 30. augusta 2012 (tlacovasprava.sk) – Prieskum Milka Crispello – Pohoda a zdieľanie na Slovensku, ktorý bol realizovaný v auguste 2012 sa sústredil na mladých ľudí (vo veku 18-39) s cieľom zistiť ako prežívajú chvíle pohody, s kým najradšej trávia pohodové chvíle a ako si sami vytvárajú pohodu v spoločnosti svojich blízkych.

Čo je pre vás pohoda? (Ženy versus muži)

Slováci poznajú recept na pohodu. Je ním smiech, schopnosť podeliť sa so zážitkami a spoločné trávenie času s rodinou, blízkymi a priateľmi. Už ste sa dnes s niekým podelili o niečo? Skúste to napríklad s pralinkami Crispello, alebo len obyčajným úsmevom!

Ženy a muži to sú dva rozdielne svety s rôznymi pravidlami. Nespočetné množstvo vtipov a príhod na túto tému živí celé generácie. Výsledky prieskumu Milka Crispello – Pohoda a zdieľanie na Slovensku to potvrdzujú. Muži a ženy si predstavujú a prežívajú chvíle pohody úplne odlišne. Zatiaľ čo Slovenky si chvíle pohody predstavujú ako kľud, príjemnú zábavu, alebo chvíle strávené s dobrou knižkou, muži sú oveľa akčnejší. Chvíle pohody im prináša šport, partnerky by však o ich športovaní s dverami chladničky, alebo o športe s ovládačom od TV vedeli veľa rozprávať! Napriek tomu máme spoločného viac ako dosť – viac ako 90% oslovených rado spomína na spoločné zážitky s blízkymi a priateľmi.

Celá správa s grafmi z prieskumu tu.

Poznámka pre editorov

Prieskum Milka Pohoda a zdieľanie bol zadaný značkou MILKA CRISPELLO (spoločnosti Kraft Foods SR). Zber dát realizovala agentúra Perfect Crowd v auguste 2012. Celkovo bolo oslovených 508 respondenov vo veku 18 – 39 rokov.

O spoločnosti Kraft Foods

Kraft Foods patrí medzi najväčšie svetové potravinárske veľmoci s bezkonkurenčným portfóliom značiek, ktoré ľudia milujú. Vďaka predaju chutných sušienok, koláčikov, nápojov, syrov, potravinárskych výrobkov a rôznych potravín každodennej spotreby v približne 170 krajinách sveta dosiahla spoločnosť v roku 2011 zisk 54,4 miliárd dolárov. Ročný obrat z predaja dvanástich najznámejších, dnes už kultových značiek spoločnosti  – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang a Trident   predstavuje každoročne vyše 1 mld. dolárov.
4.augusta 2011 oznámila spoločnosť Kraft Foods svoj zámer rozdeliť sa a vytvoriť dve nezávislé spoločnosti: rýchlo rastúcu globálnu spoločnosť špecializovanú na cukrovinky a snacky a silnú severoamerickú spoločnosť zameranú na potraviny. Táto zmena by mala byť zrealizovaná k 1.októbru 2012.

Spoločnosť Kraft Foods ako líder v oblasti inovácií, marketingu, zdravého životného štýlu a udržateľnosti, je súčasťou indexu Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index a Ethibel Sustainability Index. Pre viac informácii navštívte stránky http://www.kraftfoodscompany.com, http://www.facebook.com/kraftfoodscorporate a http://www.kraftfoods.sk.

Eva Poprocká

Senior Consultant | OMNIPUBLIC CONSULTING a.s. | Krátka 1, 811 03, Bratislava
tel: +421-2-5930-8204 | fax: +421-2-5930-8201 | mobile: +421-918-188-100 | e-mail: epoprocka@omnipublic.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.