Dvere do domu – strážca rodinného krbu. Ale ako si ich správne vybrať? (FOTO)

BRATISLAVA, 31. augusta 2012 (tlacovasprava.sk) – Niet pochýb, že dvere do domu strážia teplo domova a vplývajú i na celkový dojem, ktorým váš dom pôsobí. No skutočnú vizitku každého bytu, či rodinného domu vytvárajú aj použité doplnky, vďaka ktorým sa dvere do vašej domácnosti môžu odlíšiť od iných. OKNOPLAST ponúka jedinečné možnosti, z ktorých si vyberie aj ten najnáročnejší zákazník.

Modernizácia

Zákazníci majú možnosť výberu – od klasickej a nadčasovej formy až po riešenia nadväzujúce na modernú štylistiku. Vďaka bohatej palete farebných odtieňov, rôznorodých vzorov výplní a kovaní a viacerým variantom príslušenstva, dvere ideálne zapadnú do každého architektonického štýlu.

Výmena dverí často súvisí s rekonštrukciou celého bytu. Štandardné, ale aj atypické riešenia, odlišné svojim individuálnym štýlom, to sú vlastnosti produktov, ktoré na prvý pohľad zaujímajú každého zákazníka. Najlepšie ak sú zároveň funkčné a energeticky úsporné. Okrem funkčnosti dverí má veľký význam aj ich vzhľad.

„Vchodové dvere môžu byť vďaka kombinácii atypického vzhľadu s praktickými riešeniami výnimočným reprezentatívnym prvkom každej fasády. Našim zákazníkom ponúkame doplnky, ktoré z dverí spravia jedinečné a mnohokrát ich vysnívané dvere. Každý zákazník si nájde to, čo hľadá, či už ide o krásne kľučky alebo madlá,“ uviedol Peter Grocký, obchodný manažér OKNOPLAST.

Ako vyberať?

K správnemu výberu dverí je dôležité pristupovať zodpovedne a venovať mu dostatok času. Ak tak spravíte, dvere vám budú spoľahlivo slúžiť, chrániť vás a dlhodobo spríjemňovať život.
„Naši zákazníci majú možnosť výberu – od  klasickej a nadčasovej formy až po riešenia nadväzujúce na modernú štylistiku. Vďaka bohatej palete farebných odtieňov, rôznorodých vzorov výplní a kovaní a viacerým variantom príslušenstva, dvere ideálne zapadnú do každého architektonického štýlu,“ uviedol Peter Grocký.

Aké doplnky vyberať?

„Naším zákazníkom ponúkame širokú ponuku kľučiek, madiel, prahov, či výstuží. To všetko v širokej škále farebných prevedení, takže sa prispôsobíme predstavám aj toho najnáročnejšieho zákazníka. K dispozícii sú aj iné produkty ktoré vytvárajú individuálny charakter domu. Patria sem priezory, klopadlá alebo ozdobné poštové schránky. Napríklad prah s tepelnou preložkou chráni dvere proti premŕzaniu a obmedzuje tepelné straty. Keďže má nízky profil umožňuje pohodlné používanie dverí,“ uviedol Peter Grocký.

K ostatným doplnkom patria výstuže, ktoré zaisťujú životnosť a pevnosť dverí, či odolnosť voči pôsobeniu poveternostných podmienok. Automatická rozvora umožňuje uzatváranie dverí súčasne v troch bodoch, čím spĺňa požiadavky poisťovní na bezpečnostné zariadenia vchodových dverí proti vlámaniu, čo znamená, že v nich nemusí byť používaný prídavný zámok a pánty.

„Dôležité je i nepodceňovať montáž dverí, ktorá je základom ich bezchybného fungovania. Naším zákazníkom dvere montujú špecializované a zaškolené montážne skupiny, ktoré každý rok absolvujú pravidelné školenia, čím si zvyšujú kvalifikácie,“ uviedol Peter Grocký.

Spoločnosť OKNOPLAST

OKNOPLAST patrí už 18 rokov k expertom vo výrobe plastových a hliníkových otvorových systémov. Svojim zákazníkom poskytuje služby šité na mieru prostredníctvom 1 400 predajní na Slovensku, v Čechách, v Nemecku, v Taliansku, v Rakúsku, vo Francúzsku, v Maďarsku, v Slovinsku, vo Švajčiarsku a Poľsku. Najkvalitnejšie komponenty, automatizovaný strojový park a najmä kvalifikovaný personál sú zárukou najvyššej kvality výrobkov spoločnosti OKNOPLAST. Jej potvrdením je európsky certifikát kvality Q-Zert, ktorý spoločnosť získala od nemeckého ústavu ift Rosenheim. Výrobný proces je riadený on-line a spĺňa všetky požiadavky ISO 9001:2000, ako aj novej normy Európskej únie EN 14351-1:2006. Spoločnosť má vlastné R&D oddelenie, ktoré pracuje nad sústavným zdokonaľovaním a hľadaním jedinečných riešení. Vďaka svojej inovatívnosti, ako prvá firma v Európe priniesla na trh množstvo riešení, ktoré sú dnes štandardom v sektore okien a dverí z PVC a tým udáva trendy v jeho rozvoji. Okrem iného sú to päťkomorový profil, sklo s koeficientom tepelného prieniku U=1,0, nízky balkónový prah a mnohé iné. Spoločnosť zamestnáva vyše 800 ľudí, ktorí predstavujú vysokú úroveň profesionality a odbornosti. Bohatá ponuka profilov, výplní, široká škála farebných odtieňov a doplnkov, a najmä presnosť vyhotovenia sú aspektmi, vďaka ktorým sa výrobky OKNOPLAST odlišujú vzhľadom a najvyššou estetickou úrovňou, pričom vytvárajú skutočnú vizitku stavby. Zákaznícke prieskumy a mnohé názory odborníkov potvrdzujú, že OKNOPLAST je momentálne  jednou z najlepšie rozpoznávaných značiek v Európe a to nielen medzi ľuďmi v sektore otvorových systémov, ale aj medzi koncovými zákazníkmi. Od januára 2012 je OKNOPLAST top sponzorom futbalového klubu Inter Miláno.

Tlačové kontakty:

MEDIA IN – public relations agentúra
Martina Kovalíková
Account / PR manager
Tel: +421 911 365 444
E-mail: martina.kovalikova@cohnwolfe.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.