OKNOPLAST otvára novú sezónu s Interom Miláno, plánuje súťaže o vstupenky na San Siro (FOTO)

BRATISLAVA, 12. septembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Nová futbalová sezóna začala a Inter Miláno ju otvoril víťazným zápasom. Svoj prvý ligový zápas vyhral s výsledkom 3:0. Je to výborná predpoveď pre ďalšiu spoločnú sezónu Interu s OKNOPLAST-om.

Od januára 2012 OKNOPLAST je Top Sponzorom Interu Miláno a futbaloví fanúšikovia si už zvykli na jeho prítomnosť počas zápasov. Vďaka tomu sa spoločnosti darí budovať svoju rozpoznateľnosť aj na medzinárodnej úrovni.

Ako pridanú hodnotu pre svojich zákazníkov, OKNOPLAST plánuje súťaže, v ktorých budú môcť získať lístky na zápas s klubom San Siro. V sieni slávy klubu predseda predstavenstva spoločnosti OKNOPLAST Mikolaj Placek.

Zmluva s klubom bola uzavretá na obdobie do konca júna 2013. Vyplývajúc z nej je reklama spoločnosti zobrazená na štadióne i na webstránke klubu a logo OKNOPLAST sa objavuje na totemoch v zóne pre VIP návštevníkov zápasu. Spoločnosť môže navyše používať logo „Top Sponzor Interu Miláno“ a fotografie futbalistov vo všetkých svojich reklamných materiáloch. Ako pridanú hodnotu pre svojich zákazníkov, OKNOPLAST plánuje súťaže, v ktorých budú môcť získať lístky na zápas s klubom San Siro.

„Rozhodnutie o sponzorovaní klubu Inter Miláno, jedného z najlepších svetových futbalových klubov, vyplynulo zo stratégie rozvoja firmy. Už teraz to považujeme za výborný krok, ktorým si naša spoločnosť významne posilňuje svoj imidž. Ukázali sme sa ako silný hráč na európskom trhu, ako spoločnosť, s ktorou chcú spolupracovať ti najlepší. Od začiatku roka sa naša predajná sieť dynamicky rozšírila. Zaujímavé je, že nielen na talianskom trhu, ale pripojilo sa k nám množstvo obchodných partnerov i z iných európskych krajín. Práve skutočnosť sponzorovania Interu bola pre nich dôkazom kondície a potenciálu firmy,“ uviedol Juraj Koudela, riaditeľ predaja spoločnosti OKNOPLAST.

Aktuálnu reklamnú kampaň, ktorá predstavuje nový výrobok, šetriaci energiu – okno Winergetic Premium, podporili štyria hráči mužstva. Ich imidž podporujú aj iné propagačné materiály spoločnosti ako sú letáky a brožúry pre zákazníkov.

„Vďaka imidžu klubu Inter Miláno a jeho hráčov sme si našli cestu nielen k novým odberateľom, ale vidíme i väčší záujem o naše výrobky medzi koncovými zákazníkmi. V budúcnosti plánujeme ďalší dynamický rozvoj, okrem iného aj vďaka rozšíreniu predajnej sieti, nielen na slovenskom trhu, ale aj v Českej republike. Predpokladáme, že ročný nárast predaja by mal dosiahnuť úroveň približne 20%,“ uviedol Juraj Koudela.

Od januára 2012 OKNOPLAST je Top Sponzorom Interu Miláno a futbaloví fanúšikovia si už zvykli na jeho prítomnosť počas zápasov.

Skutočnosť, že OKNOPLAST sponzoruje taliansky veľkolepý klub Inter Miláno, svedčí o tom, že spoločnosť pôsobí na európskej úrovni. Inter Miláno, ako jedno z najlepších mužstiev na svete sa strategicky spája s podnikmi, ktoré majú porovnateľne silnú pozíciu vo svojich odvetviach – takú, akú má OKNOPLAST na trhu stavebných otvorových systémov. K nadviazaniu spolupráce s klubom zohral významnú úlohu najmä imidž spoločnosti a široká škála jej činnosti. Popri spoločnosti OKNOPLAST sú sponzormi klubu medzinárodne uznávané firmy, ako je Nike alebo Volvo.

OKNOPLAST začal svoju činnosť v roku 1994 a v súčasnosti patrí k prvej päťke popredných výrobcov okien v Európe. Je prítomný na 10 medzinárodných trhoch, no plánuje ďalší dynamický rozvoj. Iba od začiatku tohto roka OKNOPLAST otvoril v Európe 150 predajných salónov. Predpokladá sa, že za rok 2012 dosiahne export úroveň 55 %.

Celá správa tu.

Spoločnosť OKNOPLAST

OKNOPLAST patrí už 18 rokov k expertom vo výrobe plastových a hliníkových otvorových systémov. Svojim zákazníkom poskytuje služby šité na mieru prostredníctvom 1 400 predajní na Slovensku, v Čechách, v Nemecku, v Taliansku, v Rakúsku, vo Francúzsku, v Maďarsku, v Slovinsku, vo Švajčiarsku a Poľsku. Najkvalitnejšie komponenty, automatizovaný strojový park a najmä kvalifikovaný personál sú zárukou najvyššej kvality výrobkov spoločnosti OKNOPLAST. Jej potvrdením je európsky certifikát kvality Q-Zert, ktorý spoločnosť získala od nemeckého ústavu ift Rosenheim. Výrobný proces je riadený on-line a spĺňa všetky požiadavky ISO 9001:2000, ako aj novej normy Európskej únie EN 14351-1:2006. Spoločnosť má vlastné R&D oddelenie, ktoré pracuje nad sústavným zdokonaľovaním a hľadaním jedinečných riešení. Vďaka svojej inovatívnosti, ako prvá firma v Európe priniesla na trh množstvo riešení, ktoré sú dnes štandardom v sektore okien a dverí z PVC a tým udáva trendy v jeho rozvoji. Okrem iného sú to päťkomorový profil, sklo s koeficientom tepelného prieniku U=1,0, nízky balkónový prah a mnohé iné. Spoločnosť zamestnáva vyše 800 ľudí, ktorí predstavujú vysokú úroveň profesionality a odbornosti. Bohatá ponuka profilov, výplní, široká škála farebných odtieňov a doplnkov, a najmä presnosť vyhotovenia sú aspektmi, vďaka ktorým sa výrobky OKNOPLAST odlišujú vzhľadom a najvyššou estetickou úrovňou, pričom vytvárajú skutočnú vizitku stavby. Zákaznícke prieskumy a mnohé názory odborníkov potvrdzujú, že OKNOPLAST je momentálne  jednou z najlepšie rozpoznávaných značiek v Európe a to nielen medzi ľuďmi v sektore otvorových systémov, ale aj medzi koncovými zákazníkmi. Od januára 2012 je OKNOPLAST top sponzorom futbalového klubu Inter Miláno.

Tlačové kontakty:

MEDIA IN – public relations agentúra
Martina Kovalíková
Account / PR manager
Tel: +421 911 365 444
E-mail: martina.kovalikova@cohnwolfe.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.