Slovensko zažije prvýkrát Týždeň chutí, otvorí ho francúzsky veľvyslanec J.E. Jean – Marie Bruno

BRATISLAVA, 13. októbra 2012 (tlacovasprava.sk) – Francúzska tradícia tzv. Týždňa chutí prichádza po prvýkrát aj na Slovensko, kde ju organizátor – Francúzsky inštitút, predstaví deťom z materských a základných škôl. V rámci tohto týždňa deti ochutnajú naše i svetové špeciality a budú si môcť sami pripraviť jedlo podľa vlastnej fantázie.

Týždeň chutí sa začne v pondelok, 15.októbra 2012 a slávnostne ho otvorí v priestoroch hotela Mercure Bratislava Centrum Francúzsky veľvyslanec J.E. Jean – Marie Bruno. Cieľom projektu je predstaviť deťom rôzne chute, priblížiť im význam zdravého stravovania a kvalitných potravín v našom jedálničku.

Koncept otvorenia kuchyne verejnosti je pre náš hotel prirodzená, keďže vďaka kamerám umiestneným v kuchyni, hostia môžu neustále vidieť, ako sa ich jedlá pripravujú,“ hovorí Ladislav Olcsváry, riaditeľ hotela Mercure Bratislava Centrum. Podľa jeho ďalších slov vítajú príležitosť pozvať tento krát do kuchyne deti a ukázať im základné postupy prípravy jedál.

„Deťom chceme priblížiť tradičnú slovenskú kuchyňu v modernom, ľahšom a zdravšom prevedení. Radi by sme im pripomenuli suroviny ako bryndza, mak, cibuľa, zemiaky a naučili ich pripraviť jednoduché a chutné jedlá,“ vysvetľuje L. Olcsváry.

Týždeň chutí sa vo Francúzsku oslavuje už 22 rokov a slúži na propagáciu francúzskej, ale aj iných svetových kuchýň. Tradične sa otvára za prítomnosti vrcholových predstaviteľov vlády a populárnych šéfkuchárov. Jeho cieľom je sprostredkovať návštevníkom potešenie z jedál a osloviť všetky ich zmysly, nie iba chuť.

Celá správa tu.

Už vyše 35 rokov zosobňuje značka Mercure v rámci Accor Group príkladné profesionálne hotelierske služby s individuálnym prístupom ku klientovi. S prevádzkou vo viac ako 50 krajinách sveta buduje Mercure hotely s nezameniteľnou osobnostnou charakteristikou rozpoznateľnou vďaka službám a vizuálnemu stvárneniu interiérov, kde je každá replika novým originálom. Hoteloví manažéri a zamestnanci 690-tich hotelov značky Mercure sú pravými profesionálmi v hotelierskom podnikaní, vždy ústretoví a ochotní reagovať na prianie klienta v úsilí vytvoriť komfortné a útulné prostredie pre prácu i oddych. Viac informácií je k dispozícii na mercure.com

Accor, špičkový operátor hotelov po celom svete a líder na európskom trhu, je prítomný v 90 krajinách s viac ako 4 400 hotelmi a 530 000 izbami. Vďaka širokému portfóliu značiek spoločnosti Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis styles, Etap Hotel/Formule 1/ibis budget, hotelF1 a Motel 6 – poskytuje rozsiahlu ponuku od luxusného po ekonomický segment. Skupina má po celom svete 145 000 zamestnancov a svojim klientom a partnerom ponúka know-how a odborné skúsenosti získané počas 45 rokov.

Kontakt:
Martina Matejová 00421 911 019 992 matejova@neuropea.com

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.