Šebestová, Horján a Czoborová vzali svojich miláčikov na nákupy do Auparku! (FOTOGALÉRIA)

BRATISLAVA, 23. októbra 2012 (tlacovasprava.sk) – Nákupno-zábavné centrum Aupark v Bratislave už po tretíkrát usporiadalo „Hriešne dobré nákupy“, nákupný ošiaľ, ktorý od štvrtka do nedele prilákal tisíce návštevníkov. Milovníci módy a nákupov mohli tentoraz využívať zľavy o jeden deň dlhšie. Okrem toho sa mohli zúčastniť na módnych prehliadkach, tanečných a speváckych vystúpeniach, prezrieť si vydarené kreácie mladých módnych návrhárok a dokonca sa pokúsiť aj o vlastnú tvorbu pod dohľadom odborníkov z oblasti módy, hairstylingu a dekoratívnej kozmetiky.

Najnovšie trendy v oblečení osobitne predviedol Amazon Pet Shop a tento pohľad si nenechali ujsť ani známe tváre slovenského šoubiznisu.

Usporiadatelia mysleli aj na štvornohých zákazníkov, ktorým v rámci sobotňajšieho popoludnia po prvýkrát venovali jedinečnú Módnu prehliadku oblečenia pre psíkov. Najnovšie trendy v oblečení osobitne pre nich predviedol Amazon Pet Shop a tento pohľad si nenechali ujsť ani známe tváre slovenského šoubiznisu Viktor Horján, Magdaléna Šebestová a Zora Czoborová. Unikátnu prehliadku  podporili nielen svojou účasťou, ale celé popoludnie venovali nákupom v sprievode svojich miláčikov a navštívili aj Výstavnú sieň mladých tvorcov.

Výstavná sieň mladých módnych tvorcov ponúkala širokú škálu pôsobivých módných kreácii a tentoraz bola doplnená aj o atraktívne, netradičné kabelky návrhárov z Česka a Slovenska. Vystavované exponáty navrhli mladé módne tvorkyne, finalistky Brillance Fashion Talent 2012 – Kristína Mišechová, Michaela Mazalanová, Lucie Kordáčová, Mária Pobočková a minuloročná víťazka Andrea Pojezdalová, ktorým bratislavský Aupark v rámci firemnej filantropie umožnil vystavovať svoju návrhársku tvorbu, a tým ju predstaviť širokej verejnosti. Záujemcovia mali možnosť modely si nielen pozrieť, ale aj vyskúšať.

Nechýbala ani módna prehliadka Aupark Fashion Show kolekcia jeseň/zima, na ktorej sa predstavili najkrajšie módne kúsky známych značiek Afterschok, Mango, Promod, S.Oliver, Corner, Rip Curl, Gant, Alpine Pro, Killtec, Skiny, Favab, Schiesser. Samotnú prehliadku usporiadatelia situovali na centrálne schodisko, čo pritiahlo nielen množstvo záujmecov, ale podujatie nadobudlo netradičný rozmer.

Celý program počas piatka a soboty sprevádzali známi a obľúbení moderátori Michal Sabo a Barbora Rakovská.

Priebeh akcie manažment Auparku hodnotí veľmi pozitívne: „Hriešne dobré nákupy sme zorganizovali pre našich verných zákazníkov už po tretíkrát. Sme veľmi radi, že počet záujemcov, ktorí navštevujú Aupark počas nákupných dní, sa stále zvyšuje.  Preto sa vždy snažíme pripraviť jedinečný program a priniesť niečo nové, aby sme našim zákazníkom vyšli čo najviac v ústrety. Ich priazeň nás povzbudzuje, aby sme v akciách nadaľej pokračovali,“ povedal Center manažér Auparku Rudolf Kuciak.

Fotogaléria

V roku 1775, keď sa prešporská mestská rada rozhodla vytvoriť verejný park, nik netušil, že táto revolučná myšlienka začne písať novú históriu miesta, známeho latinskou predponou au. V bezprostrednej blízkosti Dunaja v krátkom čase vyrástlo centrum spoločenského a kultúrneho života mešťanov – Aupark, ktorý bol jedným z prvých verejných parkov v európskych metropolách. História tohto mimoriadneho miesta sa stala inšpiráciou pre vybudovanie a pomenovanie moderného nákupno-zábavného centra, ktoré hrdo nosí slávny názov Aupark. Od samého vzniku sa stal predstaviteľom všetkého, čo tomuto miestu dlhé roky chýbalo – oddychu, zábavy a nákupov. Počas svojej existencie sa zapísal do povedomia ako atraktívne kultúrno-spoločenské miesto, ktoré ruka v ruke so Sadom Janka Kráľa opäť prebudilo obľúbenú a vyhľadávanú lokalitu. Tak ako Aupark v 18. storočí, aj ten dnešný ponúka svojim návštevníkom široké možnosti pre nákupy i zábavu. Filozofia moderného centra zahŕňa okrem ponuky luxusných aj všeobecne obľúbené módne značky, navyše viaceré možnosti trávenia voľného času, kultúrne i športové podujatia či ideálne miesta pre pracovné stretnutia. Aupark spája príjemné s užitočným v modernom a príťažlivom prostredí.

Celá správa tu.

Pre viac informácií  kontaktujte:

Kateryna Matušková
Neopublic Porter Novelli
Tel.: +421 903 267 223
e-mail: katkam@neo.sk

Katarína Badalová
Marketing Manager, Aupark
Tel.: +421 917 996 104
e-mail: katarina.badalova@unibail-rodamco.com

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.