OKNOPLAST získal za revolučné riešenie cenu na veľtrhu Made Expo v Miláne (FOTO)

BRATISLAVA, 30. októbra 2012 (tlacovasprava.sk) – Posledných päť rokov sa v októbri Miláno pravidelne mení na svetové hlavné mesto stavebníctva a zariadenia interiérov. Koná sa tu medzinárodný veľtrh stavebníctva a architektúry MADE Expo, ktorý je tou najprestížnejšou udalosťou. OKNOPLAST tu predstavil novinky, ktoré sú prelomové v oblasti plastových výplní stavebných otvorov.

Oknoplast na MADE Expo 2012

Esteban Matias Cambiasso počas autogramiády v expozícii OKNOPLAST na veľtrhu Made Expo.

OKNOPLAST sa zúčastňuje veľtrhu už od jeho prvého ročníka. Tento rok ho opäť podporila aj brand ambasádorka značky OKNOPLAST v Taliansku Nina Senicar a známy futbalista Interu Miláno, ktorý vystupuje v reklame nového okna Winergetic Premium, Esteban Matias Cambiasso.

„Medzinárodný veľtrh MADE Expo je dôležitá udalosť pre celé odvetvie. Je to miesto, kde sa prezentujú novinky a trendy pre nasledujúci rok. Tento rok sme prišli predviesť výnimočné riešenie, ktoré znamená pre plastové okná revolúciu. OKNOPLAST vypracoval toto riešenie ako prvá spoločnosť v Európe, Myslím si, že sme vývoju ukázali smer, ktorým bude riadiť celé odvetvie,“ uviedol Mikołaj Placek, predseda predstavenstva OKNOPLASTu.

Najlepší výrobok veľtrhu

Spoločnosť OKNOPLAST na veľtrhu predstavila novinku – okno v prevedení Colorfull. Ako jediný výrobca okien vypracoval riešenie, vďaka ktorému sú aj vnútorné časti okna viditeľné pri otváraní krídiel, upravené v systéme Colorfull. Znamená to, že okrem tradičných povrchov okna, ktoré sú upravené fóliou so vzhľadom dreva, sú rovnako upravené aj okná v systéme Colorfull. Výhodou riešenia je, že okná majú jednotnú farbu a štruktúru na celom povrchu.

Systém Colorfull bol ocenený ako Najlepší výrobok veľtrhu uznávaným talianskym portálom pre stavebníctvo edilportale. Okná upravené v systéme sa dodávajú v pestrej palete farieb so vzhľadom dreva, vrátane výnimočnej farby prírodný dub, ktorá je novinkou v ponuke firmy. Systém Colorfull sa dá kúpiť v predajných salónoch OKNOPLASTu.

Stačí iba mierne postrčenie pri zatváraní okna

Ďalšou novinkou, ktorú exkluzívne predviedol OKNOPLAST na veľtrhu, je jedinečné riešenie v podobe systému PSK Atrium. Jeho hlavnou výhodou sú servomotory, ktoré sú umiestnené v kovaní na krídlach. Vďaka nim stačí na zatvorenie okna iba mierne postrčenie. Druhá zaujímavá vlastnosť systému je možnosť mikroventilácie. Týmto spôsobom je zaistená výmena vzduchu v miestnosti a to vďaka možnosti nastavenia kľučky, kedy je krídlo odtiahnuté len niekoľko milimetrov od rámu. Napriek tomu, konštrukcia i v tejto polohe – spĺňa požiadavky zaistenia proti vlámaniu bezpečnostnej triedy WK1.

Kompozitné okenice

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Okenice z dielne OKNOPLAST majú jedinečný elegantný dizajn, ktorý je veľmi blízky vzhľadu klasických drevených okeníc. Sú odolné voči poveternostným podmienkam, vďaka čomu ich dlhodobo využívajú aj zákazníci v regiónoch s výskytom silného slnečného žiarenia, či v prímorských oblastiach s vysokým obsahom soli vo vzduchu. Ich odolnosť spočíva v moderných kompozitných materiáloch zosilnených kevlarom, ktorý sa používa napr. pri výrobe nepriestrelných viest. Pre kompozitné profily je typický nízky súčiniteľ tepelného prieniku, vďaka ktorému poskytujú dobrú ochranu interiéru proti zahrievaniu.

Kovanie dESIGN+ v spolupráci s KISKA

Všetky okná OKNOPLAST prezentované na veľtrhu obsahovali kovanie z nového radu dESIGN+, ktoré je dostupné výhradne u značky OKNOPLAST. Patria k nemu ergonomické a elegantné kľučky, jemné krytky na pánty a inovačné technické riešenie obvodových a bezpečnostných čapov. Rad dESIGN+ vznikol v spolupráci s renomovaným návrhárskym štúdiom KISKA, ktoré projektuje legendárne motorky KTM a súčiastky pre značku Audi.

Špeciálne pre taliansky trh

V skupine inovatívnych výrobkov, ktoré OKNOPLAST predviedol, bola aj konštrukcia dverí špeciálne určená pre taliansky trh. Ide o konštrukciu dverí na terasu HST, ktorá umožňuje skryť krídlo do steny. Dvere obsahujú špeciálny systém mikroventilácie, ktorý umožňuje vetranie bez nutnosti otvárať ich. V rámci riešenia HST boli demonštrované aj konštrukcie HST master, ktoré sa otvárajú a zatvárajú použitím elektrického pohonu a špeciálneho ovládacieho ramena. Ovládanie okna je možné prostredníctvom diaľkového ovládača, aplikácie na iPad alebo iPhone.

Zmena priehľadnosti skla – PRIVALIGHT

Sklo PRIVALIGHT mení vplyvom elektrického napätia svoju priehľadnosť. Štandardne je sklo matné, ale keď sa zapne prúd, stáva sa priehľadné. Toto riešenie sa výborne osvedčilo nielen v bankách, lekárskych ordináciách, ale i v súkromných kúpeľniach.

Veľtrh MADE Expo každý rok priťahuje nielen množstvo vystavovateľov, ale aj hostí. Predchádzajúcich ročníkov sa zúčastnilo až 170 firiem zo 40 krajín. Ich stánky vo Výstavnom centre Rho-Pero navštívilo viac ako 250 000 návštevníkov. V tomto roku sa veľtrh uskutočnil v dňoch 17. – 20. októbra. Vďaka atraktívnosti expozície a prezentovaným inovačným produktovým riešeniam OKNOPLASTu sa tento stánok tešil najväčšiemu záujmu médií, i televíznym staniciam Leonardo, Sky alebo Inter Chanel.

Spoločnosť OKNOPLAST
OKNOPLAST patrí už 18 rokov k expertom vo výrobe plastových a hliníkových otvorových systémov. Svojim zákazníkom poskytuje služby šité na mieru prostredníctvom 1 450 predajní na Slovensku, v Čechách, v Nemecku, v Taliansku, v Rakúsku, vo Francúzsku, v Maďarsku, v Slovinsku, vo Švajčiarsku a Poľsku. Najkvalitnejšie komponenty, automatizovaný strojový park a najmä kvalifikovaný personál sú zárukou najvyššej kvality výrobkov spoločnosti OKNOPLAST. Jej potvrdením je európsky certifikát kvality Q-Zert, ktorý spoločnosť získala od nemeckého ústavu ift Rosenheim. Výrobný proces je riadený on-line a spĺňa všetky požiadavky ISO 9001:2000, ako aj novej normy Európskej únie EN 14351-1:2006. Spoločnosť má vlastné R&D oddelenie, ktoré pracuje nad sústavným zdokonaľovaním a hľadaním jedinečných riešení. Vďaka svojej inovatívnosti, ako prvá firma v Európe priniesla na trh množstvo riešení, ktoré sú dnes štandardom v sektore okien a dverí z PVC a tým udáva trendy v jeho rozvoji. Okrem iného sú to päťkomorový profil, sklo s koeficientom tepelného prieniku U=1,0, nízky balkónový prah a mnohé iné. Spoločnosť zamestnáva vyše 900 ľudí, ktorí predstavujú vysokú úroveň profesionality a odbornosti. Bohatá ponuka profilov, výplní, široká škála farebných odtieňov a doplnkov, a najmä presnosť vyhotovenia sú aspektmi, vďaka ktorým sa výrobky OKNOPLAST odlišujú vzhľadom a najvyššou estetickou úrovňou, pričom vytvárajú skutočnú vizitku stavby. Zákaznícke prieskumy a mnohé názory odborníkov potvrdzujú, že OKNOPLAST je momentálne  jednou z najlepšie rozpoznávaných značiek v Európe a to nielen medzi ľuďmi v sektore otvorových systémov, ale aj medzi koncovými zákazníkmi. Od januára 2012 je OKNOPLAST top sponzorom futbalového klubu Inter Miláno.

Celá správa tu.

Tlačové kontakty:

MEDIA IN – public relations agentúra
Martina Kovalíková
Account / PR manager
Tel: +421 911 365 444
E-mail: martina.kovalikova@cohnwolfe.sk

One comment

  1. Pri výbere plastových okien odprúčam vždy si všímať aj krajinu, v ktorej boli okná vyrobené. Jedna vec sú kvalitné materiály, druhou je ale technológia spracovania a výroby okien. Okná predsa nekupujeme na rok či dva, ale chceme, aby nám slúži celé roky!

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.