Modré z neba na Markíze sledovalo 14. novembra viac ako 800-tisíc divákov!

BRATISLAVA, 15. novembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Jednému z najúspešnejších formátov Markízy – šou Modré z neba – patrilo opäť absolútne víťazstvo na trhu.

Bezkonkurenčne najsledovanejším programom na trhu sa v stredu 14. novembra 2012 stala šou Modré z neba. Dojímavé príbehy a osudy slovenských rodín si nedalo ujsť celkovo 830-tisíc divákov, pri podiele 41,5% (12+); čo je vyše dvojnásobne lepší výkon v porovnaní s akvizičným seriálom konkurencie.

Relácia Vila Rozborila potvrdila prvenstvo aj v skupine divákov 12–54, v rámci ktorej dosiahla podiel na úrovni 38%. Vysoký záujem vzbudila aj u žien v tejto vekovej kategórii, o čom svedčí podiel s hodnotou 41,9%. Emotívne príbehy sledovali najviac diváci v Žilinskom (shr 52%) a Prešovskom kraji (shr 53,4%).

Modré z neba prispelo k líderstvu Markíza group v hlavnom vysielacom čase s podielmi 43,9% v univerzálnej skupine 12+ a 42,3% v skupine 12–54.

Kontakt pre médiá:
Miroslava Labašová
PR manager TV Markíza
+421 2 682 74 126
labasova@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.