CCC Obuv pokračuje na Slovensku v expanzii, 11. predajňa pribudne v Trenčíne (FOTO)

BRATISLAVA, 27. novembra  2012 (tlacovasprava.sk) – Spoločnosť CCC vstúpila na slovenský trh len v marci tohto roka a ďalej pokračuje vo svojej expanzii. K dnešnému dňu otvorila 11 obchodov a do konca tohto roka pribudne predajňa v Trenčíne. V súčasnosti má v ponuke vyše 2 500 modelov obuvi a kabeliek. Tvárou aktuálnej kolekcie jeseň/zima 2012 je česká topmodelka a držiteľka titulu Miss World Taťána Kuchařová, rodáčka z Trnavy.

TatianaKucharovaCCC26112012
TatianaKucharovaCCC26112012

„Na Slovensku plánujeme do dvoch rokov otvoriť 40 obchodov, z toho budúci rok ich budeme mať 25. Slovenský trh kopíruje český, kde už máme 60 obchodov. Naše doterajšie výsledky naznačujú pozitívny vývoj a expanziu spoločnosti a značky,“ hovorí Roman Puchala, konateľ CCC.

Na slovenskom a českom trhu dosiahla spoločnosť CCC v minulom roku obrat 22 miliónov eur. Tento rok odhaduje dosiahnutie obratu viac ako 28 miliónov eur, čo predstavuje približne 1 650 000 párov obuvi.

V Európe si zákazníci kupujú topánky a kabelky CCC vo vyše 700 obchodoch v siedmich krajinách. Okrem Česka a Slovenska túto značku poznajú v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Rusku a Lotyšsku.

Obchodná stratégia spoločnosti CCC je založená na princípe „house of brands”, ktorá spočíva v predaji viacerých značiek pod jednou strechou. V prevažnej väčšine však predáva vlastné značky, ako napríklad Lasocki či Clara Barson.

Obchody CCC sú situované vo veľkých a stredne veľkých mestách nad 30-tisíc obyvateľov. Nachádzajú sa vo veľkých obchodných centrách alebo retailových parkoch na dôležitých komunikačných ťahoch či v prestížnych mestských lokalitách. Štandardná plocha obchodov sa pohybuje v rozpätí od 300 do 500 m². K dnešnému dňu sa predajne CCC rozkladajú na ploche viac ako 24-tisíc m².

Podľa internetového prieskumu, realizovaného na jar tohto roku, si slovenská rodina kúpi v priemere 10 párov topánok ročne v priemernej cene okolo 25 eur. Pri výbere nerozhoduje značka, ale dizajn a pohodlnosť . Práve týmito parametrami sortiment CCC vyplnil biele miesta na trhu.

„Vychádzkové topánky a lodičky prinášame v cene od 20 eur a kvalitné kožené topánky na jeseň a zimu, napríklad v značke Lasocki ponúkame v cene už od 40 eur,“ povedala Alena Langová, marketingová manažérka CCC.

http://www.ccc.eu/sk

O spoločnosti CCC
Spoločnosť CCC OBUV SK, s.r.o. je najrýchlejšie rastúca sieť predajní obuvi v Slovenskej republike. Na slovenský trh vstúpila v marci tohto roku. Napriek neprajnému trhovému prostrediu sa stáva vyhľadávanou značkou. Výrobky spoločnosti sú určené pre široké spektrum zákazníkov, počnúc najnáročnejšou klientelou módnych butikov, cez klientov stredného segmentu trhu, pre ktorých pomer kvalita – cena hrá základnú rolu, až po menej náročných klientov, hľadajúcich obuv v slušnej kvalite za dostupnú cenu. Obchodná ponuka CCC má dve základné kolekcie obuvi: jarnú/letnú a jesennú/zimnú, ktoré obsahujú vyše 2500 vzorov. Súčasťou sortimentu sú tiež módne doplnky a široký výber kabeliek a tašiek. Samozrejmosťou sú ošetrovacie krémy a ďalšie prostriedky pre starostlivosť o obuv.
http://www.ccc.eu/sk
http://www.facebook.com/cccslovensko

Jana Beňová
MediaDom, s.r.o.
benova@mediadom.sk | +421 948 332 108
Seberíniho 1 | 821 03 Bratislava | Slovakia
Tel: +421 254 640 326 (327) | Fax: +421 254 640 328
Rybničná 40 | 831 06 Bratislava | Slovakia
http://www.mediadom.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.