Poskytovateľ služby 123dopyt garantuje nový stupeň ochrany svojich zákazníkov (FOTO)

BRATISLAVA, 7. decembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Služba 123dopyt.sk, líder medzi dopytovými on-line systémami, v týchto dňoch spúšťa užívateľskú novinku. Ľuďom, ktorí sa pri využívaní služby stretnú s nekorektným správaním, poskytnú bezplatne právnu pomoc, poradenstvo a pomôžu s doriešením sporu. Centrum poskytne takisto rady, ktoré pomôžu nepríjemným situáciám predchádzať a ako správne uzatvárať zmluvu. „Chceme našich zákazníkov, respektíve užívateľov služby 123dopyt.sk viac chrániť“, hovorí Otto Kočí, riaditeľ 123dopyt.sk a dodáva, že impulzom k zriadeniu centra právnej pomoci bola negatívna skúsenosť užívateľa.

Popri poradenstve bude Centrum právnej pomoci poskytovať aj informácie potrebné k predchádzaniu nepríjemným situáciám spojeným s on-line výberovými konaniami
Popri poradenstve bude Centrum právnej pomoci poskytovať aj informácie potrebné k predchádzaniu nepríjemným situáciám spojeným s on-line výberovými konaniami

Centrum právnej pomoci môžu ako dopytujúci tak dodávatelia využívajúci dopytový systém kontaktovať bezplatne. Situácie, kedy napríklad dopytujúci odmietne zaplatiť dodávateľovi za vykonanú prácu alebo dodávateľ prestane pred dokončením zmluvnej zákazky komunikovať, sú nepríjemné pre dopytujúceho i pre službu. Tá prepojenie dopytujúceho s dodávateľom sprostredkovala, aj keď konkrétne dohodnutie zákazky a jej dodanie sa už dejú mimo ňu. Okrem poradenstva ako v podobných situáciách postupovať, sa zástupcovia služba budú aktívne usilovať o vyriešenie právneho sporu.

123dopyt.sk samozrejme nemôže nahradiť orgány činné v trestnom konaní či súd, no prostredníctvom centra právnej pomoci sprostredkuje komunikáciu zainteresovaných strán a jeho predstavitelia sú k dispozícií orgánom činným v trestnom konaní i právnym zástupcom. Ak sa dokáže nesolídne jednanie dodávateľa, bude jeho registrácia v systéme pozastavená. V prípade druhej sťažnosti na jeho služby bude z databázy systému úplne vylúčený. „Rovnako ako kdekoľvek inde v prostredí internetu, ani na 123dopyt.sk nie je možné úplne zabrániť výskytu podvodníkov. Preverovanie každého dodávateľa by bolo časovo veľmi náročné, na strane dopytujúcich je to prakticky nemožné. V prípade dodávateľov už ale dlhšiu dobu uplatňujeme špecifický eliminačný systém. Každý dodávateľ, na ktorého dostaneme 2 sťažnosti od dopytujúcich, je z databázy okamžite vyradený”, hovorí Kočí.

Popri poradenstve bude Centrum právnej pomoci poskytovať aj informácie potrebné k predchádzaniu nepríjemným situáciám spojeným s on-line výberovými konaniami. 123dopyt.sk pripravila aj špeciálne sekcie, ktoré informujú o tom, ako si vybrať vhodného dodávateľa a ako správne uzatvoriť zmluvu, užívateľ tu nájde i postup pre hodnotenie dodávateľa, s ktorým má skúsenosti. Tým poskytne dôležitý feedback pre ďalších dopytujúcich. „Pre úplnosť sme pripravili vzorové zmluvy pre jednotlivé odvetvia trhu, napríklad zmluvu pri uzatváraní spolupráce v oblasti stavebníctva, dopravy, IT a podobne“, upresňuje Kočí všetky novinky.

„Impulzom pre založenie Centra právnej pomoci“, dodáva otvorene, „bola nedávna skúsenosť so sporom medzi dopytujúcim a dodávateľom. Nespokojný dopytujúci nás kontaktoval, no spočiatku nepríjemná situácia sa po našom vstupe do komunikácie rýchlo vyriešila. Doposiaľ sme nedostávali časté sťažnosti ani z jednej ani druhej strany dopytového procesu, po negatívnej skúsenosti sme sa ale rozhodli zaujať pozíciu nezávislej tretej strany, ktorá sa bude snažiť nezhody vyriešiť k spokojnosti oboch zainteresovaných. Zo skúsenosti sme sa určite ponaučili a pretože sebareflexiu vnímame ako kľúčovú pre ďalší rozvoj spoločnosti, veríme, že aj táto skúsenosť nás posunie ďalej,“ dodáva Kočí.

O spoločnosti B2M.CZ

Spoločnosť B2M.CZ, ktorá je vlastníkom systému 123dopyt.sk, je špecialistom na B2B on-line dopytové systémy výberových procesov. Okrem Slovenska pôsobí aj v Českej republike, v Poľsku a Maďarsku. Na všetkých trhoch dosahuje postavenie lídra vo svojej oblasti. Cieľom spoločnosti B2M.CZ je poskytovať vysoko kvalitné a cenovo nenáročné služby s maximálnou orientáciou na potreby firiem a podnikateľov. Viac informácií nájdete na http://www.b2m.cz a tiež na http://www.123dopyt.sk

To, že je služba 123dopyt.sk efektívna a stál obľúbenejšia, dokazujú i konkrétne počty dopytujúcich. Od doby, kedy spoločnosť v roku 2004 vstúpila na slovenský trh, počet dopytujúcich každoročne rastie o desiatky percent. Službu využívajú predovšetkým malé a stredné firmy, štátne inštitúcie i živnostníci. Oceňujú najmä rýchlosť, jednoduchosť a výhodnosť výberového procesu, ktorý portál svojou podstatou ponúka. Používanie systému 123dopyt.sk je pre neho bezplatné a navyše, pri samotnou nákupe môže dopytujúci ušetriť až 30 % priemernej ceny.

Katarína Ranta-Krenkku
rantakrenkku@pspr.sk , katarina@pspr.sk
00421 904 283 825

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.