Dm drogerie markt rozširuje sortiment dermokozmetiky (FOTO)

BRATISLAVA, 17. decembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Na základe úspešných výsledkov uvedenia pilotnej línie lekárenskej dermokozmetiky zn. Vichy rozširuje od decembra dm drogerie markt Slovensko tento sortiment aj o výrobky ďalších známych značiek – Bioderma, La Roche-Posay a Eucerin. dm tak odteraz ponúka svojim zákazníkom aj širokú škálu produktov, ktoré bolo možné zakúpiť len v lekárňach.

dermokozmetika,,K vytvoreniu konceptu dermokozmetiky v rámci sortimentu nás motivovali požiadavky našich zákazníkov. Na základe komunikácie s nimi, či už formou zákazníckej linky alebo profilu na facebooku, sme zistili, že by mali záujem o produkty poskytujúce starostlivosť o problematickú, suchú až atopickú pokožku. Keďže tento sortiment, ktorý pre problémy s pokožkou vyhľadáva čoraz väčší okruh zákazníkov, pokrýva portfólio dermokozmetiky, rozhodli sme sa zalistovať v lete 2012 produkty značky Vichy, ktoré bolo do toho času možné zakúpiť len v lekárňach.

V decembri 2012 sme celý koncept dermokozmetiky skompletizovali a pre tento sortiment vytvorili na predajniach samostatný priestor, v rámci ktorého sme sortiment rozšírili o produkty značiek La Roche-Posay, Eucerin a Bioderma. Koncept dermokozmetiky v dm bol ešte doplnený o produkty, ktoré sme v našom portfóliu mali už skôr, teda o produkty značiek Sebamed a vlastnej značy Balea med. Veríme, že naša spoločnosť sa zavedením tohto konceptu ešte viac priblíži potrebám našich zákazníkov.“, povedal Igor Černošík, sortimentný manažér dm drogerie markt.

Sortiment dermokozmetiky získal v predajniach dm svoj vlastný regál pre vystavenie. Všetky produkty dermokozmetiky sa nachádzajú v sektore pleťovej kozmetiky, avšak od klasických produktov budú čoskoro vizuálne oddelené plastovými deličmi nápisom Dermokozmetika. Podobné plastové deliče sa aktuálne využívajú napr. aj pri biokozmetike (Biokozmetika) alebo pánskej kozmetike (Svet muža).

Produkty dermokozmetiky boli vyvinuté pre potreby citlivej pleti negatívne reagujúcej na klasické kozmetické produkty. V dm drogerie markt nájdete dermokozmetiku pre každodennú starostlivosť o pleť t.j. denné, nočné a očné krémy, hydratačné aj proti vráskam, pleťové séra a emulzie, čistiace gély, peny a pílingy, pleťové toniká, ale tiež aj depigmentačné krémy a starostlivosť pre aknóznu pleť. Sortiment dopĺňajú produkty starostlivosti o telo, teda telové mlieka, emulzie, sprchovacie gély a tiež produkty starostlivosti o pokožku postihnutú celulitídou.

dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness viac ako 2 700 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 937 pracovníkov v 113 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

Iveta Haulíková, everyvent s.r.o., tel.: 0905 168 651, e-mail: haulikova@everyvent.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.