Finále Farmy na TV Markíza videlo 890 tisíc divákov, Na telo s Róbertom Bezákom ich prilákalo 773 tisíc

BRATISLAVA, 17. decembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Tretia séria reality šou Farma vyvrcholila v nedeľu 16. decembra 2012 veľkým finálovým priamym prenosom, v ktorom diváci rozhodli o víťazstve súťažiaceho Mária Drobného. Jeho záverečný duel o 50-tisíc eur, ktorý zviedol so Silviou Haluzovou, pritiahol k obrazovkám vôbec najvyšší počet divákov.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 ich bolo 547-tisíc a šou sa s ratingom 16,3% a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 39,1% stala celkovo najsledovanejším programom dňa. V širšej cieľovej skupine 12+ si finále Farmy pozrelo až 890 tisíc divákov, výrazne bodovalo tiež v kategórii mladších žien 12-34 (shr 47,2%), v Žilinskom (shr 49,5%) a Prešovskom kraji (shr 46,5%).

Markíza excelovala aj v čase vysielania politickej talkšou Zlatice Puškárovej Na telo s exkluzívnym hosťom, arcibiskupom Róbertom Bezákom. Trhu dominovala s ratingom 16,4% (12+; resp. 9,9 % v 12-54) a vysoko nadpriemerným podielom 48,3% (12+; resp. 36,4 % v 12-54). Zaujímavá diskusia, z ktorej obsahu hojne citovali aj ďalšie médiá, prilákala k obrazovkám 773-tisíc divákov (12+), pričom išlo o vôbec najsledovanejšie vydanie relácie od 12. januára 2009.

V nedeľu tradične zabodovali tiež Televízne noviny, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť takmer 900-tisíc divákov (12+) a podiel 40,6% potvrdil pozíciu najsledovanejšieho spravodajstva na trhu, a to aj v strategickej skupine 12-54 (shr 38,5%). Silné zastúpenie mali predovšetkým mladé ženy 12-34 (shr 40,4%), diváci Bratislavského kraja (shr 42,6%) a vysokoškolsky vzdelaní diváci (12-54), ktorí vygenerovali podiel 47,8%.

Výborne sa darilo aj Športovým novinám, pričom najviac pozornosti im venovali mladí muži 12-34, pri podiele 40,3%.

Trhové líderstvo patrilo Markíze aj s podvečerným animovaným filmom Shrek 2, ktorý zaznamenal vysoko nadpriemerný podiel 36,4 % (12-54).

Aj v sobotu 15. decembra 2012 odvysielala najsledovanejší program dňa Markíza. Televízne noviny dosiahli podiel 36,3 %, pričom si ich pozrelo 390-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Strieborná priečka patrila vrcholiacej Farme s podielom 28,8%. Konkurenčnú ponuku porazili aj popoludňajší film Križovatka smrti (shr 27,9%), ako aj podvečerné relácie Partička (shr 27,0%) a Smotánka (shr 27,4%). Zabodovala tiež ranná komédia Môj sused zabijak 2 (shr 34,1 %).

Aj medzi menšími stanicami bola v sobotu najúspešnejšia Markíza group, nočný film Mamička pod stromček si v ponuke televízie DOMA zvolilo nadpriemerných 8,2 % divákov (12-54).

V piatok 14. decembra 2012 sa najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny s podielom 41,0% (12-54). Hlavné spravodajstvo Markízy dosiahlo v univerzálnej skupine 12+ podiel 44,6% a pozrelo si ho až 833-tisíc divákov.

TV Markíza dosiahla v uplynulom 50. týždni 2012 najvyšší trhový podiel aktuálnej sezóny v celodennom priemere (shr 27,0%) aj v atraktívnom prime-time (shr 28,9%).

Markíza group obhájila prvenstvo aj v rámci víkendového prime-time, a to s podielmi 36,8% (12-54) a 37,9% (12+).

Miroslava Labašová
PR manager TV Markíza
+421 2 682 74 126
labasova@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.