Inovatívne riešenie od 123dopyt.sk – Centrum právnej pomoci

BRATISLAVA, 11. januára 2013 (tlacovasprava.sk) – Služba 123dopyt.sk, líder medzi dopytovými on-line systémami spustila užívateľskú novinku. Ľuďom, ktorý sa pri využívaní služby stretnú s nekorektným správaním, poskytnú bezplatne právnu pomoc, poradenstvo a pomôžu s doriešením sporu. Centrum poskytne takisto rady, ktoré pomôžu nepríjemným situáciám predchádzať a ako správne uzatvárať zmluvu. „Chceme našich zákazníkov, respektíve užívateľov služby 123dopyt.sk viac chrániť“, hovorí Otto Kočí, riaditeľ 123dopyt.sk a dodáva, že impulzom k zriadeniu centra právnej pomoci bola negatívna skúsenosť užívateľa.

Centrum právnej pomoci môžu ako dopytujúci, tak dodávatelia využívajúci dopytový systém kontaktovať bezplatne. Situácie, kedy napríklad dopytujúci odmietne zaplatiť dodávateľovi za vykonanú prácu alebo dodávateľ prestane pred dokončením zmluvnej zákazky komunikovať, sú nepríjemné pre dopytujúceho i pre službu, keďže tá prepojenie dopytujúceho s dodávateľom sprostredkovala, aj keď konkrétne dohodnutie zákazky a jej dodanie sa už dejú mimo ňu. Okrem poradenstva ako v podobných situáciách postupovať, sa zástupcovia služba budú aktívne usilovať o vyriešenie právneho sporu.

Napriek tomu, že 123dopyt.sk nemôže nahradiť orgány činné v trestnom konaní či súd, no sprostredkuje komunikáciu zainteresovaných strán a jeho predstavitelia sú k dispozícií orgánom činným v trestnom konaní i právnym zástupcom. Ak sa dokáže nesolídne jednanie dodávateľa, budú vyvodené dôsledky. „Rovnako ako kdekoľvek inde v prostredí internetu, ani na 123dopyt.sk nie je možné úplne zabrániť výskytu podvodníkov. Preverovanie každého dodávateľa by bolo časovo veľmi náročné, na strane dopytujúcich je to prakticky nemožné. V prípade dodávateľov už ale dlhšiu dobu uplatňujeme špecifický eliminačný systém. Každý dodávateľ, na ktorého dostaneme 2 sťažnosti od dopytujúcich, je z databázy okamžite vyradený”, hovorí Kočí.

Centrum právnej pomoci teda nielen poskytuje užívateľom možnosť brániť sa v prípade potreby, ale chce fungovať aj ako podvedomý faktor pozitívne ovplyvňujúci solídnosť firiem registrovaných v systéme ako „dodávateľ“ a bezproblémový priebeh cez tento on-line systém nadviazaných obchodných vzťahov.

O spoločnosti B2M.CZ
Spoločnosť B2M.CZ, ktorá je vlastníkom systému 123dopyt.sk, je špecialistom na B2B on-line dopytové systémy výberových procesov. Okrem Slovenska pôsobí aj v Českej republike, v Poľsku a Maďarsku. Na všetkých trhoch dosahuje postavenie lídra vo svojej oblasti. Cieľom spoločnosti B2M.CZ je poskytovať vysoko kvalitné a cenovo nenáročné služby s maximálnou orientáciou na potreby firiem a podnikateľov. Viac informácií nájdete na http://www.b2m.cz a tiež na http://www.123dopyt.sk

To, že je služba 123dopyt.sk efektívna a stál obľúbenejšia, dokazujú i konkrétne počty dopytujúcich. Od doby, kedy spoločnosť v roku 2004 vstúpila na slovenský trh, počet dopytujúcich každoročne rastie o desiatky percent. Službu využívajú predovšetkým malé a stredné firmy, štátne inštitúcie i živnostníci. Oceňujú najmä rýchlosť, jednoduchosť a výhodnosť výberového procesu, ktorý portál svojou podstatou ponúka. Používanie systému 123dopyt.sk je pre neho bezplatné a navyše, pri samotnou nákupe môže dopytujúci ušetriť až 30 % priemernej ceny.

Mgr. Katarína Ranta-Krenkku
PS:PR
Konventná 9
Bratislava, 811 03

E: katarina@pspr.sk, rantakrenkku@pspr.sk
M: 00421 904 283 825
W: http://www.pspr.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.