Seriál Markízy Búrlivé víno vo štvrtok lámal rekordy (rtg. 11,7 %/shr. 36,9 % v 12-54)!

BRATISLAVA, 11. januára 2013 (tlacovasprava.sk) – Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny, darilo sa aj staniciam Doma a Dajto. Búrlivé víno chutí divákom televízie Markíza čoraz viac. Nový pôvodný rodinný seriál lámal vo štvrtok 10. januára 2013 rekordy sledovanosti.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno doposiaľ najvyšší rating 11,7 %, ktorý predstavuje 392-tisíc divákov. S vysoko nadpriemerným trhovým podielom 36,9 % výrazne predstihlo konkurenčnú súdnu šou.

burlive vino foto loj pociskovaAbsolútne rekordné hodnoty sledovanosti zaznamenal pútavý príbeh dvoch rozhádaných vinárskych rodín v univerzálnej cieľovej skupine 12+ s ratingom 14,2 % a trhovým podielom 35,1 %.

S celkovo 668-tisíc divákmi (12+) pri obrazovkách sa Búrlivé víno stalo najsledovanejším pôvodným seriálom na trhu, napriek podvečernému nasadeniu bolo úspešnejšie ako konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.

Doposiaľ najlepší výkon dosiahlo Búrlivé víno aj v cieľovej skupine ženy 12-34 (shr 47,1 %), zabodovalo tiež medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (shr 42,4 %) a v mestách 12-54 (shr 41,5 %).

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny. V 12-54 zaznamenali rating 13,6 % a trhový podiel 38,9 %. Súhrn udalostí dňa prilákal k obrazovkám celkovo 896-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vo štvrtok večer sa darilo aj ďalším staniciam Markíza group. Televízia Doma zabodovala s pôvodným romantickým seriálom Druhý dych. V 12+ išlo o najsledovanejšiu časť druhej série s ratingom 8,1 %, ktorý predstavuje 383-tisíc divákov. Príbeh lásky architekta Daniela a učiteľky Anny dosiahol vysoko nadpriemerné trhové podiely 16,6 % v 12+ a 10,7 % v 12-54.

Mužská televízia Dajto uspela s filmom týždňa Svätý (shr 4,8 % v 12-54; 6,3 % v muži 12-54) a s nadpriemerným výkonom odštartoval aj nasledujúci premiérový akčný seriál Agent bez minulosti (shr 3,9 % v 12-54; 4,1 % v muži 12-54).

Lukáš Kočišek
PR manažér TV Markíza
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
tel.: +421 2 682 74 123
cell: +421 904 700 228
e-mail: Kocisek.Lukas@markiza.sk

One comment

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.