Pri FMK UCM vzniká podnikateľský inkubátor, pripravuje sa otvorenie coworkingového centra Pointt

TRNAVA, 5. februára 2013 (tlacovasprava.sk) – Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) pripravuje otvorenie coworkingového centra Pointt, ktoré má študentom zabezpečiť prepojenie vzdelávania s praxou.

V akademickom prostredí, najmä v Západnej Európe a Severnej Amerike, ide o akýsi kreatívny „podnikateľský inkubátor“. V rámci neho si študenti môžu rozvíjať svoje schopnosti, zručnosti a kompetencie prostredníctvom praktickej činnosti zameranej na reálne podnikanie. Už počas štúdia tak budú môcť položiť základy svojho budúceho podnikania a overiť si svoje podnikateľské nápady a koncepty v praxi.

„Pre študentov ale i fakultu samotnú je cennou devízou styk s reálnym podnikateľským prostredím, nadobudnutie nových kontaktov a skúseností i transfer požiadaviek priamo do koncepcie študijného programu marketingová komunikácia,“ vysvetlila zámer projektu dekanka fakulty Dana Petranová.

Súčasťou aktivít coworkingového centra budú aj prednášky, workshopy či semináre s rôznymi mentormi. Študentom poskytnú informácie, rady a zároveň môžu byť pre nich aj inšpiráciou. Centrum začne fungovať v podmienkach Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave už v letnom semestri akademického roku 2012/2013.

Študenti marketingovej komunikácie na FMK, ktorí majú záujem pôsobiť v coworkingovom centre sa so svojimi nápadmi a predstavami môžu hlásiť do 26. februára 2013. Prihlášky je potrebné posielať na adresu pointt@ucm.sk.

Centrum je súčasťou projektu Implementácia inovatívnych modelov hodnotenia, monitoringu a zabezpečovania kvality v podmienkach FMK UCM Trnava. „Základným predpokladom úspešnosti projektu je zavedenie systematických opatrení, ktoré povedú k periodickému priamemu meraniu kvality a k zvyšovaniu kvality vysokoškolského vzdelávania v študijných programoch. Po zavedení systému a jeho overení na študijnom programe marketingová komunikácia bude následne systém analyzovaný a odstránia sa jeho prípadné nedostatky.” vysvetľuje koordinátor aktivít projektu Norbert Vrabec. Realizátori plánujú tento systém v ďalšej fáze rozšíriť na ostatné študijné programy Fakulty masmediálnej komunikácie UCM a neskôr na celú univerzitu.

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave je mladá, moderná a dynamická fakulta, alma mater mnohých úspešných žurnalistov, mediálnych odborníkov, marketérov, moderátorov, hovorcov, pracovníkov reklamných, marketingových a PR agentúr ako aj renomovaných pedagógov a odborníkov z praxe. Poskytuje vysokoškolské vzdelanie v študijných programoch masmediálna komunikácia, marketingová komunikácia, media relations (v anglickom jazyku) a aplikované mediálne štúdiá. Okrem toho realizuje aj habilitačné a inauguračné konania. Fakulta vznikla 01. 08. 1997.

PaedDr. Eva Habiňáková, PhD.

Kabinet public relations
Atteliér – kreatívna a eventová agentúra FMK UCM v Trnave
e-mail: press.fmk@ucm.sk
tel.: +421 907 427 517

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.