Rozprávky zo Zeleného Liptova odhaľujú tajomstvo – krása je v kvalite

BRATISLAVA, 6. marca 2013 (tlacovasprava.sk) – …

Bratislava, 4. marca 2013
Kde bolo tam bolo, žila raz ovečka,
mala dva vrkoče a svetrík do véčka.
V košiari ju radi mali
a nikdy inak nenazvali,
iba – Anička…

…tak sa začína prvá z Rozprávok zo Zeleného Liptova. Hlavná hrdinka ovečka Anička objavuje krásnu krajinu Zelený Liptov, zažíva prekvapujúce dobrodružstvá, stretáva kamarátov a vidí výnimočné veci unikátne iba pre tento kraj. Cieľom Rozprávok zo Zeleného Liptova je jedinečnou a atraktívnou formou priblížiť i tým najnáročnejším spotrebiteľom 3 záväzky súvisiace s výrobou syrov, masla a bryndze Liptov. Keď ich odhalíte aj vy zistíte, prečo produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

ovecka s pozadim
ovečka s pozadím

Hlavnou prioritou značky Liptov je prinášať spotrebiteľom kvalitné mliečne produkty. Ich výnimočná chuť a vysoká kvalita pramení v prírode, a preto sa značka Liptov zaviazala vyvíjať aktivity, ktoré pomáhajú znižovať negatívny dopad na životné prostredie a podporujú rozvoj tohto regiónu. Záväzky značky Liptov a presný plán aktivít sú definované v celofiremnom projekte trvalo udržateľného rozvoja Zelený Liptov. Tento projekt bol interne odštartovaný v roku 2011 a dnes je predstavený spotrebiteľom prostredníctvom novej série príbehov pod názvom Rozprávky zo Zeleného Liptova.

„Zelený Liptov je celofiremný projekt predstavujúci náš záväzok voči zamestnancom, spotrebiteľom a obchodným partnerom. Je to dlhodobá vízia a poslanie našej spoločnosti, ktorým chceme ochraňovať hodnoty, kvalitu, chuť a krásu regiónu Liptov aj pre ďalšie generácie,“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.

V dobrodružných príbehoch, kde sa spájajú tradičné a moderné prvky, postupne odhaľuje ovečka Anička tajomstvo, prečo všetky produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

„Prvý príbeh predstavuje náš záväzok HORSKÉ MLIEKO. V rámci neho sa zaväzujeme používať na výrobu produktov Liptov 100 % mlieka z horských a podhorských oblastí Slovenska, uchovávať prírodné receptúry bez použitia akýchkoľvek umelých farbív, konzervantov, či iných umelých prísad a aróm. Syry údime tradičným spôsobom studeného údenia na bukovom dreve bez použitia údiacich lakov“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.

Celú rozprávku si môžete pozrieť on-line na zelenyliptov.sk. Ďalších päť príbehov bude zverejňovaných postupne v priebehu roka 2013.
O kvalite a rozprávkovej chuti produktov Liptov sa môžete presvedčiť aj sami. Vyberte si napríklad z  radu výrobkov Hravé a nezabudnite sa zapojiť do súťaže! Vypočujte si prvú rozprávku O tajnom prameni mlieka, odpovedzte správne na otázku a ste v žrebovaní! Ak pri odpovedi zadáte aj číslo šarže kúpeného výrobku Liptov, môžete hrať o syry Liptov na celý rok a 300 ďalších cien! Súťaž trvá od 1. marca do 30. apríla 2013.

O značke Liptov:
Liptov je jednou z kľúčových značiek na slovenskom syrárskom trhu. Vyznačuje sa najmä svojim putom k prírode a je založená na tradícii syrárskych majstrov tohto regiónu. Široké portfólio značky Liptov zahŕňa kvalitné prírodné a parené syry, bryndzu a maslo. Na výrobe unikátnych produktov sa spolupodieľa tím vyše 200 zamestnancov. Všetky produkty značky Liptov sú bez konzervačných látok, či iných umelých prísad. Navyše mlieko z horských a podhorských oblastí Slovenska, ktoré sa používa na ich výrobu, dodáva výrobkom Liptov ich jedinečnú chuť a vysokú kvalitu.
História Liptovskej mliekarne siaha až do roku 1943. Prelomovým obdobím je máj 2000, keď sa Liptovská mliekareň, a.s., stala súčasťou nadnárodnej mliekarenskej skupiny Bongrain, svetovým lídrom v syrových špecialitách. Prioritou skupiny je podpora rozvoja tradičných regionálnych syrových špecialít a to cestou neustáleho zlepšovania kvality a podporou inovácií.
Rok 2012 bol pre značku Liptov dôležitým míľnikom. Jednou z priorít pre tento rok sa stal projekt trvalo udržateľného rozvoja s názvom Zelený Liptov. Sloganom a úlohami, ktoré sú srdcom projektu Zelený Liptov je – „Dávať našim spotrebiteľom to najlepšie z regiónu Liptov a chrániť všetko dobré, čo nám tento región zanechal vo svojom dedičstve“. Zelený Liptov nie je obyčajný projekt. Je to vízia a poslanie spoločnosti i pre rok 2013.
Milex NMNV, a.s., výrobca produktov Liptov, dlhodobo spolupracuje s regionálnym združením cestovného ruchu – Klaster v rámci viacerých projektov. Týmto spôsobom sa mliekareň angažuje v podpore a prezentácii regiónu Liptov v celoslovenskom meradle, čím napomáha rozvoju cestovného ruchu v tomto regióne.

Kristína Grófová
Groupe BONGRAIN
Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov
mobil: 0903 616 658
e-mail: kristina.grofova@bongrain.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.