Na turnaji Coca-Cola Školský pohár sa hrá o zájazd do Turína, návšteva štadióna Juventus a tréning v štýle Serie A! (FOTO)

BRATISLAVA, 20. marca 2013 (tlacovasprava.sk) – Po zimnej prestávke sa na futbalové trávniky opäť vracia CocaCola Školský pohár 2013. Do jarnej časti nastupuje 656 školských tímov, aby zviedli zápas o celkom novú exkluzívnu cenu pre víťaza! Šampióni a šampiónky tohtoročného turnaja vyrazia na tri dni do Turína. Tu si prezrú štadión slávneho Juventusu, zatrénujú si s jeho trénermi a osobne sa stretnú s hviezdami talianskej Série A.

Na finálových súbojoch sa zúčastní aj ambasádor projektu, kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie Martin Škrtel.
Na finálových súbojoch sa zúčastní aj ambasádor projektu, kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie Martin Škrtel.

Takmer desaťtisíc hráčov a hráčok zo základných škôl a osemročných gymnázií z celej Slovenskej republiky sa od včera zapojilo do jarnej časti turnaja Coca-Cola Školský pohár 2013. 512 chlapčenských a 144 dievčenských tímov bude celú jar zvádzať zápas o možnosť prežiť okamžiky, na ktoré sa nezabúda.

Na poslednú chvíľu sa nám podarilo zaistiť pre víťazov a víťazky turnaja Coca-Cola Školský pohár 2013 skutočne unikátnu cenu. Nahliadnuť do zákulisia legendárneho svätostánku Juventusu Turín sa nepodarí len tak každému. A stretnúť sa osobne s hviezdnymi hráčmi tohto celku bude pre mnohých mladých futbalistov a futbalistky zážitok na celý život. Čerešničkou na torte však bude tréning pod vedením uznávaného trénera Antonia Conte. Takže si myslím, že motivácia pre všetkých účastníkov turnaja je opäť obrovská. Zároveň verím, že nezabudnuteľné zážitky si odnesú nielen víťazi, ale všetci účastníci turnaja, ktorým želám veľa športového šťastia,“ uviedol manažér projektu CCŠP Jakub Will Loos.

Prvé kvalifikačné zápasy siedmeho ročníka turnaja Coca-Cola Školský pohár boli rozohrané už v  polovici septembra 2012 v rámci takzvaného nultého kola. Z neho niektoré tímy postúpili do prvého obvodného kola, ktoré odštartovalo včera, 18. Marca 2013. Nasleduje druhé okresné a tretie krajské kolo.

O tom, kto pozdvihne nad hlavu pohár pre víťaza a preberie hlavnú výhru, sa rozhodne 11. - 14. júna 2013 na Majstrovstvách Slovenskej republiky, na finálovom turnaji ôsmich najlepších tímov z obidvoch turnajov – chlapčenského a dievčenského. Na finálových súbojoch sa zúčastní aj ambasádor projektu, kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie Martin Škrtel.

V tomto roku majú tréneri i hráči možnosť využiť online konzultáciu s výživovým poradcom prostredníctvom facebookových stránok. Tiež tam koncom marca nájdete sekciu s priebežnými výsledkami vrátane rozlosovania tímov na ďalšie kolá. Záštitu nad turnajom Coca-Cola Školský pohár 2013 prevzalo Ministerstvo školstva SR a Slovenský futbalový zväz.

Fotogaléria:

.

O turnaji Coca-Cola Školský pohár

Coca-Cola Školský pohár je celorepublikový futbalový turnaj, určený pre žiakov a žiačky druhého stupňa základných škôl a nižších ročníkov osemročných gymnázií. Tímy sa stretávajú najprv v kvalifikačnom miestnom predkole, odkiaľ môžu postupovať od prvého obvodného, cez druhého okresné, až do tretieho krajského kola. Osem najlepších tímov z chlapčenskej časti a osem najlepších tímov z dievčenskej časti sa stretne o konečné poradie na finálovom turnaji. Všetky zápasy sa hrajú podľa oficiálnych Pravidiel futbalu FIFA, Súťažného poriadku a ostatných platných predpisov SFZ, pokiaľ nie sú upravené inak s ohľadom na zvláštnosti školských športových súťaží. Od druhého kola zápasy rozhodujú delegovaní profesionálni rozhodcovia. Cieľom projektu organizovaného spoločnosťou Coca-Cola je umožniť mládeži aktívne tráviť voľný čas a dbať na vyvážený životný štýl, ku ktorému patrí aj správny pitný režim.

O spoločnosti Coca-Cola
Spoločnosť Coca-Cola (kótovaná na Newyorskej burze cenných papierov ako KO) je najväčší svetový výrobca nápojov a svojich zákazníkov osviežuje takmer 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov. Spolu so značkou Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí do portfólia spoločnosti šestnásť značiek s hodnotou rádovo miliárd amerických dolárov. Sú to napríklad značky Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia a Del Valle. Coca-Cola je v celosvetovom meradle najväčším dodávateľom perlivých nápojov, káv na okamžitú spotrebu, džúsov a džúsových nápojov. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného systému na svete si nápoje spoločnosti vychutnávajú spotrebitelia vo viac než 200 štátoch, a to v množstve viac ako 1,8 miliardy porcií denne. Spoločnosť Coca-Cola sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie a šetria prírodné zdroje, podporujú aktívny a zdravý život, vytvárajú bezpečné a otvorené pracovné prostredie pre zamestnancov a podporujú hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde spoločnosť pôsobí. Spoločne s výrobnými a distribučnými partnermi patrí spoločnosť Coca-Cola s viac než 700 000 zamestnancami systému medzi desať najväčších zamestnávateľov sveta.

Lenka Kollerova
Account manager
M +421 902 901 610 | T +421 2 330 705 11
lenka.kollerova@neo.sk
NEOPUBLIC PORTER NOVELLI
Galvaniho 7/A, 821 04 Bratislava, Slovakia

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.