ŠKODA už predala cez špeciálnu aplikáciu na Facebooku od roku 2011 celkovo 219 vozidiel

BRATISLAVA, 23. marca 2013 (tlacovasprava.sk) – Facebook aplikácia ŠKODA Last Minute, ako alternatívny predajný kanál spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, opäť zožala úspech u fanúšikov značky. Štvrté kolo akciovej ponuky videlo na Facebooku 4 303 užívateľov a svoje nové vozidlo si objednalo 102 zákazníkov. ŠKODA cez špeciálnu aplikáciu na sociálnej sieti predala od roku 2011 počas štyroch časovo obmedzených kôl celkovo 219 automobilov. 

LastMinute2

„Slovenskí motoristi a fanúšikovia značky ŠKODA opäť potvrdili, že pozorne sledujú dianie na našom facebookovom profile. O kúpu vozidla cez Facebook majú záujem najmä mladí vodiči od 25 – 34 rokov, ktorí sa neobávajú využiť aj netradičné a moderné formy predaja. Výsledok uplynulých štyroch kôl akcie ŠKODA Last Minute hodnotíme mimoriadne pozitívne, preto sa chystáme pripraviť podobné atraktívne akcie pre zákazníkov aj v budúcnosti,“ uviedol Branislav Čarský, koordinátor plánovania pre predaj a odbyt ŠKODA AUTO Slovensko.
Záujem o akciovú ponuku ŠKODA Last Minute bol najväčší v poslednom štvrtom kole, v ktorom mohli zákazníci získať zľavy na nové a skladové vozidlá až do výšky 7 500 eur. Pre nové vozidlo sa prostredníctvom špeciálnej Facebook aplikácie rozhodlo celkovo 102 zákazníkov, ktorí si vybrali jeden zo 133 ponúkaných modelov. Úspešnosť predaja tak dosiahla 77 %.
Ponuku ŠKODA Last Minute videlo v štvrtom kole spolu 4 303 návštevníkov aplikácie. Počas všetkých štyroch kôl si ponuku nových a skladových vozidiel značky ŠKODA za akciové ceny prezrelo celkovo 25 332 záujemcov, z ktorých sa 219 rozhodlo pre kúpu nového vozidla zo 423 ponúkaných kusov. Nové auto si najčastejšie kupovali muži vo veku od 25 do 34 rokov (29 %) a muži v rozmedzí 35 – 44 rokov (18 %), nasledovaní ženami vo veku od 25 do 34 rokov (12 %).

LastMinute1Najžiadanejším vozidlom sa počas štyroch uplynulých kôl stal model Fabia s počtom 122 predaných kusov (75 ks hatchback + 47 ks combi). Druhým najobľúbenejším vozidlom bola ŠKODA Octavia s počtom 34 predaných kusov (24 ks sedan + 10 ks combi), nasledovaná modelmi Yeti (21 kusov), Roomster (19 kusov), Citigo (16 kusov) a Superb (6 kusov; 3 ks sedan + 3 ks combi).
Aplikácia Last Minute ponúka jedinečný výber vozidiel ŠKODA za mimoriadne výhodné ceny. Ak sa zákazníkovi nejaké z vozidiel páči, stačí kliknúť na „mám záujem“ a obratom mu mailom príde kontakt na predajcu. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko ako jediná na Slovensku využíva sociálnu sieť Facebook na predaj automobilov. Ktokoľvek si tak môže vybrať niektoré z ponúkaných skladových vozidiel, ktoré sa nedajú kúpiť žiadnym iným spôsobom. Záujemca nemusí byť fanúšikom stránky na Facebooku, aby si mohol vozidlo zakúpiť.
Pre ďalšie informácie, prosím, kontaktujte:
Lucia Busquet, PR manager, ŠKODA AUTO SLOVENSKO s.r.o.
Lucia.busquet@skoda-auto.sk; +421 904 701 345

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.