*
článok
Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

Heineken predĺžil zmluvu, Zlatý Bažant bude hlavným partnerom Slovenského olympijského výboru do roku 2016 (FOTO)

BRATISLAVA, 7. apríla 2013 (tlacovasprava.sk) – Zlatý Bažant podporí slovenských športovcov aj na ďalších dvoch olympiádach. Po 4 rokoch úspešnej spolupráce, ostáva značka hlavným partnerom Slovenského olympijského výboru až do roku 2016. Zlatý Bažant tak bude podporovať slovenských športovcov na zimnej olympiáde v Soči aj na olympiáde v Rio de Janeiro.

Door Plantenga, generálna riaditeľka HEINEKEN Slovensko a Dušan Líška, predseda predstavenstva Slovenská olympijská marketingová, a.s.

Door Plantenga, generálna riaditeľka HEINEKEN Slovensko a Dušan Líška, predseda predstavenstva Slovenská olympijská marketingová, a.s.

„Sme veľmi radi, že Zlatý Bažant pokračuje v spolupráci so Slovenským olympijským výborom ako hlavný partner. Budeme ďalej spolu reprezentovať Slovensko na najvýznamnejších podujatiach na svete, zimnej olympiáde v Soči a olympiáde v Rio de Janeiro. Zlatý Bažant zohráva dôležitú úlohu v rámci našej marketingovej stratégie, ktorej cieľom je nielen reprezentovať Slovensko svetovými výkonmi našich športovcov, ale chceme vo svete ukázať aj slovenské produkty svetovej kvality,“ uvítal pokračovanie spolupráce Daniel Líška, predseda predstavenstva Slovenská olympijská marketingová, a.s. .

Reprezentujeme Slovensko

Vzájomnú spoluprácu obaja partneri rozvíjajú už od roku 2009 pod spoločnou myšlienkou „Reprezentujeme Slovensko“.

Olympijské hodnoty, ktoré prekračujú hranice športu, sú blízke hodnotám našej spoločnosti. Sme preto hrdí, že prostredníctvom značky Zlatý Bažant môžeme byť súčasťou výnimočných športových okamihov a stáť pri našich reprezentantoch,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Heineken Slovensko je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je Heineken Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.

Kontaktná osoba pre médiá:

Hana Šimková
manažér korporátnych vzťahov
Heineken Slovensko a.s.,
hana.simkova@heineken.com
+421 905 636 375

Lenka Lendacká
Account Manager
AMI Communications Slovakia, spol. s r.o.
Tel.: (+421) 2 52 492 744
Mobil: ( +421) 908 725 514
Fax: (+421)2 524 985 49
E-mail: lenka.lendacka@amic.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: