BRATISLAVA, 15. apríla 2013 (tlacovasprava.sk) – Nádherná a všestranne talentovaná herečka Penélope Cruz bude počas jarnej sezóny modelkou módnej značky Lindex. Herečku budeme sledovať počas troch kampaní, od oslavy na červenom koberci až po oddychovanie v jej obľúbenom oblečení a nakoniec, v poslednej kampani, oblečenú vo vychytávkach tejto letnej sezóny. Modely šiat si bude možné zakúpiť v predajniach Lindex ako aj online už od 24. apríla.

„Penélope Cruz svojou sofistikovanou eleganciou vnesie do kampane úžasnú ženskosť.
Kombinácia jej temperamentnej osobnosti a fascinujúceho života filmovej hviezdy spolu so zmyslom pre humor prispejú tiež k zábave a vzrušeniu našich kampaní,“ povedal Johan Hallin, riaditeľ koncepcie a marketingu spoločnosti Lindex.
Penélope Cruz bude modelkou značky Lindex počas troch jarných kampaní. Kampane budú prepojené s príbehom, v ktorom budeme Penélope sledovať počas jedného víkendu.
V piatok večer bude perfektná párty s pôvabom, červeným kobercom a fotografmi. V sobotu uvidíme Penélope relaxovať v prostredí jej domova, oblečenú v jej obľúbených kúskoch z jarnej kolekcie Lindex. V poslednej kampani budeme sprevádzať Penélope oblečenú do vychytávok tejto letnej sezóny na nedeľňajšie neskoré raňajky vo vile v stredomorí.
„Počas svojho pôsobenia na poste modelky pre takú veľkú módnu spoločnosť, akou je Lindex, som zažila veľa zábavy. Páčia sa mi predovšetkým šaty; skutočne vyhovovali môjmu štýlu,“ hovorí Penélope Cruz.
„Penélope Cruz je modelkou snov pre túto jarnú sezónu. Módu rôznych kolekcií prezentuje fantasticky. Je pozitívna, sebavedomá, vrúcna a plná energie, značku Lindex zosobňovala excelentne,“ dodáva Johan Hallin.
Fotogaléria:
.
Od čias, keď v roku 1997 prerazila, Penélope Cruz hrala v mnohých pozoruhodných filmoch, ako All About My Mother a Pedrov Almodóvarov ocenený film Volver z roku 2006. PC získala Oscara za najlepšiu herečku vo vedľajšej úlohe za rolu Maríe Eleny vo filme Vicky Cristina Barcelona, ktorý režíroval Woody Allen.
„Skutočnosť, že je celosvetovo známa, je zrejmá výhoda, keďže pôsobíme na globálnom trhu,“ hovorí Johan Hallin.
Posledná dizajnérska kolekcia, ktorú na jeseň minulého roka, uviedla značka Lindex v spolupráci s módnou značkou Missoni upútala na seba obrovskú pozornosť po celom svete. Okrem iného zlomila rekord v príspevkoch pre boj proti rakovine prsníka a predaj na internetových stránkach zlomil všetky rekordy v takmer šesťdesiat ročnej histórií značky Lindex.
„Súčasťou našej stratégie je aj široký marketingový prístup, s osobným rázom v našich kampaniach a vzrušujúcich dizajnových spoluprácach. Keď naše kampane spôsobujú na internete rozruch a kolekcie sa na internetových stránkach rozpredajú, je to samozrejme mimoriadna radosť,“ hovorí Johan Hallin.
Kolekcie budú dostupné vo všetkých predajniach spoločnosti Lindex ako aj v online obchodem na internetových stránkach už od 24. apríla.
Lindex je jedným z popredných európskych módnych reťazcov s viac ako 470 obchodmi na 16 trhoch. Našou obchodnou koncepciou je ponúkať inšpirujúcu a cenovo dostupnú módu. Sortiment výrobkov spoločnosti Lindex zahŕňa celý rad módnych koncepcií v oblasti dámskych odevov, detských odevov a spodnej bielizne pre ženy, ktoré sa zaujímajú o módu. Spoločnosť Lindex je súčasťou skupiny Stockmann uvedenej na zozname fínskych spoločností. Na Slovensku nájdete Lindex aktuálne v 4 predajniach: OC Polus Bratislava, OC Mlyny Nitra, OC Laugarício Trenčín, OC Mirage Žilina, alebo v internetovej predajni.
Jana Hrušovská
Lindex
jana.hrusovska@lindex.com