Markíza spustila pod značkou SuperTV online platformu na SuperStar, moderátorom je Michal Sabo z rádia Europa 2

BRATISLAVA, 16. apríla 2013 (tlacovasprava.sk) – Televízia Markíza ako prvá na Slovensku prináša na trh trend nazývaný social TV. V nedeľu 14. apríla 2013 spustila pod značkou SuperTV  samostatnú online platformu na podporu novej éry speváckej súťaže SuperStar.

SuperTV a SuperStar na internete, moderátor Micha Sabo.
SuperTV – nová éra SuperStar aj na internete, s moderátorom Michalom Sabom.

SuperTV v rámci jedného systému integruje online vysielanie, sociálne služby a umožňuje divákom vstupovať do konverzácie v reálnom čase.

Súčasťou projektu je samostatný program SuperTV zaCOOLisie, ktorý divákov prevedie celým priamym prenosom SuperStar bez prestávky.

Mapuje dianie v zákulisí a prináša exkluzívny obsah iba pre návštevníkov SuperTV. Napriek tomu, že išlo o pilotné vysielanie, dosiahlo v priebehu nedeľného večera návštevnosť viac než 5 000 reálnych užívateľov. Od stredy bude jeho zostrih dostupný aj v online archíve priamo na stránke SuperTV.

Moderátorom a ústrednou tvárou SuperTV je Michal Sabo, ktorý sprevádza aj ranným vysielaním rádia Europa 2. Produkčne projekt zastrešuje Rado Kafka a jeho administrátorkou je web promotion manažérka TV Markíza Lujza Bubánová.

Stránky SuperTV sú vytvorené v najmodernejšom programovacom jazyku a prispôsobené najpoužívanejším internetovým prehliadačom (Internet Explorer 8+, Chrome, Firefox, Safari) na platformách Windows a Mac OS X.

Systém umožňuje synchronizáciu dát medzi užívateľmi v reálnom čase a je schopný v sekunde reagovať na nárast počtu užívateľov. Platforma je funkčne podobná službe Google Docs.

Dizajn SuperTV je moderný a pútavý, pričom korešponduje s už existujúcou internetovou stránkou SuperStar. Web má niekoľko módov v závislosti od toho, či práve prebieha živé vysielanie. Synchronizáciu ich prepínania zabezpečuje administrátor, ktorý zároveň môže v reálnom čase riadiť všetko, čo diváci uvidia.

Prostredníctvom aplikácie Chute dokáže SuperTV pomocou hashtagov sociálnych sietí Twitter a Instagram sústreďovať užívateľmi generovaný obsah na jednom mieste, pričom je okamžite možné ho komentovať či zdieľať.

Videoprezentácia SuperTV s Michalom  Sabom:

.

Spustením projektu TV Markíza reaguje na rastúci trend používania internetu (PC, tablet, smartfón) počas pozerania televízie, nazývaný “second screen experience”. Rozvinutý je najmä na zahraničných trhoch, mimoriadne úspešné social TV aktivity sprevádzali napríklad tohtoročný  americký Super Bowl či vlaňajšiu letnú olympiádu v Londýne.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.