V štýlovom stane Svet piva sa budú na festivale Bažant Pohoda opäť viesť Pivné reči

BRATISLAVA, 1. júla 2013 (tlacovasprava.sk) – Na Bažant Pohodu sa po minuloročnom úspechu vracia štýlový stan s názvom SVET PIVA, v ktorom sa opäť budú viesť Pivné reči – pri pive (nielen) o pive. Návštevníci sa tak znovu dočkajú pohodového priestoru.

Generálny partner najväčšieho letného festivalu, značka Zlatý Bažant, spojí overené skúsenosti s novými podnetmi a priblíži atmosféru pravého pivného pubu vyrobeného z pivných prepraviek. Okrem toho obdaruje návštevníkov štýlovými kľúčenkami a medzi aktivitami Zlatého Bažanta nebude chýbať ani Bažant Kinematograf.

Pivné reči – pri pive (nielen) o pive

Značka Zlatý Bažant v tomto roku oslavuje už dvanásty rok svojho úspešného partnerstva s letným festivalom Bažant Pohoda. Svetové slovenské pivo Zlatý Bažant prináša aj niekoľko vlastných aktivít, ktorými poteší festivalových nadšencov.

Na festivale otvorí brány do pivného sveta a predstaví sa vo svetovom štýle. Talkshow v Bažant stane s názvom Pivné reči a s podtitulom pri pive (nielen) o pive priniesol Zlatý Bažant len minulý rok a už sa teší veľkej obľube mnohých návštevníkov festivalu.

„Je to priestor, kde sa snažíme priblížiť pravú pubovú atmosféru, avšak zaujímavejším spôsobom. Stan aj jeho vybavenie sú vyrobené z pivných prepraviek a okrem chutného piva si tu návštevníci môžu užiť aj kultúrne spestrenie. Obľúbený moderátor Ján Gordulič bude aj tento rok viesť pivné reči o médiách, závislostiach, cestovaní, ale aj o počasí so zaujímavými hosťami. Lákadlom určite budú zvučné mená ako Ján Kuric, Vladimír Schwandtner či Braňo Jóbus, a to je len časť z nich. Hostí budú striedať vystúpenia nášho obchodného sládka Karola Franceho, ktorý vám o pive prezradí všetko od A po Z,“ hovorí Zuzana Putalová, senior brand manažérka spoločnosti HEINEKEN Slovensko. SVET PIVA bude patriť Pivným rečiam trikrát denne počas piatku a soboty.

V jeho príjemnom prostredí si návštevníci budú môcť vychutnať čapované pivo z portfólia značky Zlatý Bažant. Okrem svetlej 10-tky a 12-tky nebude chýbať Zlatý Bažant tmavý, obľúbený Bažant Radler, či Zlatý Bažant Nealko, čapovaný priamo z neprehliadnuteľného Nealko veterána. Okrem toho bude aj tento rok možné zakúpiť si v Bažant stane pivo cez  SMS správu.

Vyberte si svoj „style“

Každého návštevníka festivalu poteší Zlatý Bažant originálnym darčekom. Pri vstupe do areálu získajú kľúčenku, ktorú špeciálne pre túto príležitosť vyrobili tvorcovia značky Slovakiagift. K dispozícii budú kľúčenky v troch ľudových štýloch: Zlatý Bažant Jablonica Style, Zlatý Bažant Nižné Repaše Style a Zlatý Bažant Krupina Style.

Pre Slovakiagift je typické spájanie súčasných dizajnových trendov a tradičných hodnôt ľudovo-umeleckej tvorby. V tomto duchu budú pripravené aj tematické tričká, ktoré budú môcť získať desiatky návštevníkov festivalu.  Dizajnovým kúskom bola ešte pred festivalom aj samotná plechovka Zlatý Bažant, ktorej dizajn vyšiel z autorskej dielne štúdia Milk, dlhoročného autora festivalovej grafiky.

Pite rozumne, pomôžu vám IQ hliadky

Zábavným a vyhľadávaným spestrením Bažant Pohody sa stali IQ hliadky, ktoré budú aj tento rok pripomínať návštevníkom festivalu, aby pili rozume. Výsledkom dobrovoľného testu na alkohol môže byť odporúčanie hliadky na time-out a konzumáciu Zlatého Bažanta Nealko.

Záujemcovia si tiež budú môcť vyskúšať špeciálne okuliare, ktoré simulujú stav po požití alkoholu v rozsahu 1,3 promile, či hru (Ne)istá ruka, ktorá preverí ich jemnú motoriku. Rovnováhu a správnu koordináciu pohybu si zase budú môcť vyskúšať chôdzou po rovnej čiare počas presunov v rámci areálu. Všetky spomínané aktivity a IQ hliadky nájdete na tohtoročnom festivale v stánku Pite rozumne hneď vedľa hlavného Bažant stanu SVET PIVA.

Za pol metra pol litra 

Pre tých, ktorým záleží na životnom prostredí a čistote samotného festivalu, je pripravená aktivita Za pol metra pol litra. „Každý, kto prinesie pol metra prázdnych plastových pohárov, dostane za túto zelenú aktivitu pollitrového Zlatého Bažanta,“ povedala Zuzana Putalová.

Heineken Slovensko je viac ako 13 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je Heineken Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.

Heineken Slovensko a.s.

Kontaktná osoba pre médiá:
Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov, hana.simkova@heineken.com, +421 910 511 457

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.