*
článok
TLAČOVÉ SPRÁVY

Peter Sagan oslavuje zelený dres! Pozrite sa, ktorý politik si to pekne odšliape!

TRENČÍN, ŽILINA, 23. júla 2013 (tlacovasprava.sk) – Krátko po tom, ako Petra Sagana obliekli v nedeľu 21. júla večer v Paríži do zeleného dresu pre víťaza bodovacej súťaže jubilejného 100. ročníka cyklistických pretekov Tour de France, bol spečatený aj ortieľ pre cyklistu Jaroslava Bašku. Na prvú septembrovú schôdzu NR SR, ktorá sa začína 3. septembra, pocestuje z rodných Dohnian do Bratislavy netradične – na bicykli. Sto šesťdesiat sedem kilometrov…

Výsledkom debaty s Petrom po skončení šampionátu v priestoroch dubnickej „vipky“ bola okrem iného malá a pre mňa dosť motivačná stávka. Ak sa mu podarí obhájiť zelené tričko z minuloročnej TdF, pôjdem na prvú schôdzu po prázdninách do parlamentu na bicykli – 160 kilometrov z domu, z Dohnian.

Výsledkom debaty s Petrom po skončení šampionátu v priestoroch dubnickej „vipky“ bola okrem iného malá a pre mňa dosť motivačná stávka. Ak sa mu podarí obhájiť zelené tričko z minuloročnej TdF, pôjdem na prvú schôdzu po prázdninách do parlamentu na bicykli – 160 kilometrov z domu, z Dohnian.

Tak totiž „vypálila“ stávka, ktorú Baška s cyklistickou hviezdou Petrom Saganom uzavrel počas generálky na TdF, na slovensko-českom šampionáte v cestnej cyklistike v Dubnici.

Tour som samozrejme pozorne sledoval, Peťovi držal palce a poslal som mu esemesku, že naša stávka platí a na rade som ja. Blahoželám mu ku skvelému úspechu, veď obhájiť zelený dres sa dosiaľ na Tour de France nikomu nepodarilo. A k tomu Petrových osem pódiových umiestení, to je super,“  konštatoval Baška a zároveň dodal, že Sagan si preteky výborne rozohral.

Už po polovici tour som tušil, že Petrovi zelený dres neujde. Vytvoril si pred ostatnými súpermi obrovský náskok a v závere ho len kontroloval. Vyzeralo to dosť jednoznačne, ale až také ľahké to určite nebolo.“

A čo obhajoba Saganovho zeleného dresu prakticky znamená pre Bašku? „Poviem to slovami básnika: trénovať, trénovať, trénovať. Parlament po prázdninách začína 3. septembra, ale ja pôjdem do Bratislavy o deň skôr, aby som to všetko v pokoji stihol. Počas prázdnin poctivo trénujem, jazdím na bicykli po Trenčianskom kraji, čo po skončení mojej TOUR de Baška bude minimálne 1134 kilometrov. Verím, že zvládnem aj cestu do Bratislavy, hoci 167 kilometrov dlhú trasu v programe TOUR de Baška nemám,“ odkázal poslanec parlmentu.

Viac o téme aj tu: Kandidát na župana Jaroslav Baška štartuje na bicykli tour po Trenčianskom kraji!

.

Fotogaléria:

.

Informáciu poskytol
Ing. Vladimír Bielik,
asistent poslanca NR SR
Jaroslav_Baska@nrsr.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

