*
článok
Gastro, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

Pozrite si novú kampaň reťazca METRO! Hrdinami sú skutoční šéfkuchári z celého Slovenska (FOTO)

BRATISLAVA, 13. augusta 2013 (tlacovasprava.sk) – Začiatkom augusta spúšťa veľkoobchodný reťazec METRO Cash & Carry SR novú brandovú kampaň, ktorej cieľom je zvýšiť povedomie a predaj tovaru vlastnej prémiovej značky Horeca Select určenej najmä zákazníkom z oblasti reštauračných služieb. Kampaň bude prebiehať až do decembra 2014 a objaví sa v interných komunikačných kanáloch a v printovej inzercii.

Akcent kampane je kladený na nový brand pozicioning, v ktorého centre sú skutočné príbehy zákazníkov. Na fotografii: Tomáš Sika, Hotel Mercure, Bratislava

Akcent kampane je kladený na nový brand pozicioning, v ktorého centre sú skutočné príbehy zákazníkov. Na fotografii: Tomáš Sika, Hotel Mercure, Bratislava

Hlavný akcent kampane je kladený na nový brand pozicioning, v ktorého centre sú skutočné príbehy zákazníkov. „V novej kampani ideme trochu inou cestou. Namiesto kuchárskych celebrít sme ako tváre reprezentujúce značku Horeca Select vybrali skutočných zákazníkov, šéfkuchárov, ktorí výrobky tejto našej privátnej značky dobre poznajú a sú s nimi spokojní,“ hovorí Martin Jaroš, komunikačný manažér METRO.

V kampani sa predstaví celkom päť šéfkuchárov z piatich rôznych reštaurácií: „Kuchári sú vybraní z rôznych miest Slovenska, čím chceme podporiť lokálny charakter celej komunikácie,“ objasňuje M. Jaroš.

Hlavná myšlienka kampane vychádza z toho, že každý kuchár má svoje tajomstvá, svoj tajný recept, ako pripraviť to najlepšie jedlo. Toto tajomstvo si, pochopiteľne, starostlivo stráži. Jednotlivé vizuály sú teda poňaté ako paparazzi fotky, na ktorých sú kuchári „pristihnutí“ v momente, kedy pripravujú jedlo, ich tajomstvo je odhalené a danou tajnou ingredienciou ich úspechu sú produkty značky METRO Horeca Select. V ďalšej časti kampane predstavujú svoj „tajný recept“ práve s použitím ingrediencií tejto značky.

Kampaň sa objaví vo všetkých interných komunikačných kanáloch spoločnosti METRO, ako sú letáky, billboardy, instore a online, podporená bude printovou inzerciou v B2B tituloch. Komunikácia prebehne od začiatku augusta 2013 do konca decembra 2014.

Fotogaléria:

.

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 700 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120 tisíc ľudí a v roku 2012 dosiahlo tržby vo výške 32 miliárd eur.  METRO Cash & Carry je predajnou divíziou METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. V roku 2012 dosiahla skupina tržby približne vo výške 67 miliárd eur. Celkovo má spoločnosť viac ako 280 tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách sveta. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti veľkoobchodných predajní typu cash&carry (samoobsluhy), Real hypermarkety, Media Markt a Saturn – európska jednotka na trhu v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou a obchodné domy Galeria Kaufhof.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR 6 veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny zákazníkov – profesionálov a to na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Lenka Čepková – Media & Communication Consulting
E-mail: lenka.cepkova@mcc.sk, Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 905 869 213

Eva Šoucová – Media & Communication Consulting
E-mail: eva.soucova@mcc.sk, Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: