*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Prvá časť novej série reality šou Farma dosiahla podiel 30,7 % a rating 10,4 % (12-54)

BRATISLAVA, 26. augusta 2013 (tlacovasprava.sk) – Najsledovanejšie programy na trhu prinášala od piatka až do nedele televízia Markíza. Počas celého víkendu bodovala aj stanica Doma. Diváci televízie Markíza mali v nedeľu 25. augusta 2013 prvú možnosť zistiť, že túto jeseň pôjde o všetko. Úvodné vydanie novej série reality šou Farma odštartovalo úspešne a stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Predstavovacia šou Farma - Začíname dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 10,4 % a trhový podiel 30,7 %.

Predstavovacia šou Farma – Začíname dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 10,4 % a trhový podiel 30,7 %.

Predstavovacia šou Farma – Začíname dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 10,4 % a trhový podiel 30,7 %. Obzvlášť vysoký záujem vyvolala u mladých mužov 12-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 46,9 %.

Darilo sa aj televízii Doma, večerná romantická komédia Ženích na úteku (rating 2,0 % / share 6,2 % v 12-54) bola najúspešnejším programom spomedzi ponuky menších staníc. Medzi ženami 25-34 sa jej trhový podiel vyšplhal na hodnotu 9,8 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s ratingom 11,4 % a trhovým podielom 42,9 %. Pozrelo si ich takmer 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vynikajúco sa im darilo v cieľovej skupine ženy 25-34 (share 50,3 %), medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 50,6 %) či v mestách od 50 do 100-tisíc obyvateľov 12-54 (share 64,9 %).

V sobotu 24. augusta 2013 bola najsledovanejším programom dňa premiéra akčnej komédie Lov na exmanželku (rating 8,3 % / share 30,6 % v 12-54) na Markíze. Zo spravodajských programov si najvyšší počet divákov zvolil Televízne noviny (rating 7,3 % / share 37,3 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc najviac zabodoval romantický film Rosamunde Pilcherová: Nebo nad Cornwallom (rating 1,6 % / share 7,8 % v 12-54) v televízii Doma. Medzi ženami 12-54 dosiahol trhový podiel 11,1 % a v Prešovskom kraji 12-54 až 18,1 %.

Aj v piatok 23. augusta 2013 obsadila najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejším programov dňa Markíza. Suverénne najúspešnejší v oboch hlavných cieľových skupinách bol seriál Búrlivé víno (rating 11,5 % / share 38,6 % v 12-54), ktorý tradične oslovil hlavne mladé ženy 15-24 (share 56,3 %). Pri obrazovkách sedelo celkovo 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V televízii Doma sa opäť vynikajúco darilo romantickému seriálu Sila (rating 3,3 % / share 11,6 % v 12-54). Pozrelo si ho 277-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v ktorej dosiahol trhový podiel až 17,0 %.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A,  843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: