*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Chlapi neplačú odštartovali impozantne (rtg. 6,6 %, shr. 32,3 % v 12-54) a porazili konkurenciu

BRATISLAVA, 27. augusta 2013 (tlacovasprava.sk) – Ani náhla programová zmena konkurencie neoslabila v pondelok 26. augusta 2013 štart nového rodinného seriálu Chlapi neplačú na obrazovkách televízie Markíza. Úvodný diel hviezdne obsadenej novinky bol v čase vysielania suverénnou jednotkou na trhu.

Seriál Chlapi neplačú je nabitý hereckými osobnosťami - kľúčové role nevlastných bratov stvárňujú Tomáš Maštalír a Alexander Bárta (vpravo).

Seriál Chlapi neplačú je nabitý hereckými osobnosťami – kľúčové role nevlastných bratov stvárňujú Tomáš Maštalír a Alexander Bárta (vpravo).

Seriál Chlapi neplačú dosiahol po 17:45 v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 6,6 % a trhový podiel 32,3 %. Podmanil si najmä ženy 25-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 45,9 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách bol už štandardne  etablovaný seriál Búrlivé víno. S ratingom 11,7 % a trhovým podielom 33,3 % v cieľovej skupine 12-54 výrazne porazil konkurenčnú reality šou. Vinárska sága pritiahla k obrazovkám 746-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V najhojnejšom počte si ju vychutnali už klasicky mladé ženy 15-24 s trhovým podielom až 55,5 %.

Nová séria reality šou Farma pokračovala s prvým štandardným vydaním taktiež ako jednotka na trhu v čase vysielania, pričom porazila konkurenčný denný seriál. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Farma – Deň prvý rating 8,0 % a trhový podiel 28,5 %. Taktiež oslovila hlavne mladé ženy 15-24 (share 38,5 %), ako aj divákov v mestách s 50 až 100-tisíc obyvateľmi 12-54 (share 40,1 %).

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok Televízne noviny (rating 10,7 % / share 39,7 % v 12-54), pozrelo si ich 721-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Absolútne dominantné postavenie mali medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 52,6 %) a v mestách s 50 až 100-tisíc obyvateľmi 12-54 (share 55,6 %).

Z ponuky menších staníc bol aj v pondelok najúspešnejší romantický seriál Sila (rating 2,8 % / share 9,0 % v 12-54) televízie Doma. Pozrelo si ho 272-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej dosiahol trhový podiel 15,6 %. Druhú priečku obsadil predchádzajúci seriál Sultán (rating 2,1 % / share 6,0 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,3 %) aj v prime-time (share 42,2 %).

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: