*
článok
TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

Tomi Kid Kovács zabojuje o titul WBA v čínskom meste Macao! “Je to moja životná šanca,” tvrdí boxer (FOTO)

GALANTA, 27. augusta 2013 (tlacovasprava.sk) – Tomi Kid Kovács prijal výzvu na titulový zápas o opasok svetovej profesionálnej organizácie WBA. O titul sa bude usilovať 23. novembra 2013 proti 30- ročnému Beibutovi Shumenovi, ktorý je aktuálnym majstrom sveta WBA v poloťažkej váhe.

O titul sa bude Tomi usilovať 23. novembra 2013 proti 30- ročnému Beibutovi Shumenovi, ktorý je aktuálnym majstrom sveta WBA v poloťažkej váhe.

O titul sa bude Tomi usilovať 23. novembra 2013 proti 30- ročnému Beibutovi Shumenovi, ktorý je aktuálnym majstrom sveta WBA v poloťažkej váhe.

Toto je moja životná šanca. Do tohto športu dávam strašne veľa a konečne cítim zadosťučinenie za moje doterajšie snaženie. Som veľmi šťastný, že som mohol dostať takúto šancu, ktorá neprichádza často a som si istý, že to bude veľký galavečer pre mňa ale aj pre Slovensko. Za celé obdobie mojej kariéry profesionálneho boxera som  výzvy o tituly adresoval ja a vždy to skončilo víťazstvom. Teraz sa karta otočila, ja príjímam výzvu a zároveň odmietam prehru. Taký je môj cieľ a odhodlal som sa pre to urobiť všetko. Nemám strach,“ uviedol Tomi Kid Kovács.

Ponuka na zápas o titul WBA zároveň vylučuje akékoľvek ďalšie stretnutia nášho boxera a tak sa Tomi Kid Kovács zriekol aj zápasu v Nemecku, ktorý sa mal uskutočniť v septembri.

„Výzvu som bez rozmýšľania samozrejme prijal a už nemyslím na nič iné než na prípravu. Budem pokračovať v tej, ktorú som rozbehol na septembrový zápas v Nemecku. Ten som musel bohužial odvolať z dôvodov vyplývajúcich zo zmluvy s organizáciou WBA. Nemôže sa stať to, že sa zraním a nebudem môcť nastúpiť. Pred pár týždňami môj tím dokonca začal s vybavovaním ďalšieho galavečera, ktorý som chcel mať ku koncu tohto roka na Slovensku. Aj to sme s príchodom tejto výzvy pozastavili. Moja kondičná a silová príprava bude prebiehať tu u nás v zrekonštruovanom klube a vycestujem aj do zahraničia na intenzívny prípravný pobyt, kde budem mať po boku kvalitných sparingpartnerov. Chystám sa na najlepší výcvikový tábor v mojej kariére!“

Dejiskom významného zápasu sa stane Macao  v Číne, kde bude bude bojovať legendárny filipínsky boxer Manny Pacquiao vo welterovej hmotnostnej kategórii s Američanom Brandonom Riosom. Pacquiao sa na tomto galavečeri chce vrátiť späť do ringu aby opätovne získal dôveru svojich fanúšikov po svojich dvoch prehrách z roku 2012 a sľubuje vzrušujúci boj.

Beibut Shumenov:

Rodák z Kazachstanu momentálne žije v Las Vegas. Od marca 2007 boxuje profesionálne. Na konte má 13 výhier, z toho 8 KO a jednu prehru v kariére. Od 29. januára roku 2010 je držiteľom titulu WBA v poloťažkej váhe, kedy po druhý raz bojoval o titul nad bývalým majstrom sveta Gabrielom Campillom a v tomto odvetnom zápase zvíťazil.

Shumenov získal cenný opasok kontroverzným rozhodnutím o víťazstve v jeho len 10. profesionálnom zápase. Jednalo sa tak o rekordný zisk titulu WBA s najmenším počtom profesionálnych zápasov u boxera. Od vtedy si ho dokázal udržať v ďalších troch profesionálnych stretnutiach. V tom istom roku zdolal ukrajinského boxera Viacheslava Uzelkova, v roku 2011 sa ho o titul pokúsili, no taktiež neúspešne, obrať Američania William Joppy a Danny Santiago. Shumenov posledný zápas o obhájenie titulu s Mexičanom Enriqueom Ornelasom sa uskutočnil v júni 2012 a najbližšie tak vstúpi do ringu po takmer sedemnástich mesiacoch.

Majster sveta WBA v poloťažkej váhe (2010- )
IBA v poloťažkej váhe (2009- )
WBO Asia Pacific v poloťažkej váhe (2008-09)
WBC Asian Boxing Council v poloťažkej váhe (2008-09)

Tomi Kid Kovács:

V súčasnosti najúspešnejší slovenský boxer
V profesionálnom ringu dodnes neporazený: 23 víťazstiev z 23 zápasov, z toho 14 KO
Majster sveta organizácie WBF (2009)
Víťaz európskeho šampiónátu WBO (2011)
Držiteľ 6 titulov

Viac o téme aj tu: Boxer Tomi KID Kovács už pozná meno svojho ďalšieho súpera! (FOTO)

.

Kontakt pre médiá:

Petra Bohuslavská
Marketing manager – Tomi Kid team
petra.bohuslavska@tomikid.com
+421 948 128 136
+421 948 538 699
KO BOX s.r.o.
Ružová 182, Galanta 924 01

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

