*
článok
Doprava & Motorizmus, TLAČOVÉ SPRÁVY

Rýdzi luxus od značky Ford: K modelu Vignale vám dá doživotnú bezplatnú umyvárku a iné bonbóniky (FOTO)

KOLÍN NAD RÝNOM, 4. septembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Spoločnosť Ford Motor Company dnes oznámila, že na európsky trh plánuje uviesť unikátny luxusný produkt prinášajúci jedinečný zážitok z vlastníctva značky pod názvom Vignale. Automobilka Ford ponúkla prvý náhľad na svoju víziu produktu Vignale (vyslov viňale) a predstavila koncept Ford Mondeo Vignale, ktorý prináša unikátne dizajnové prvky, prvotriednu kvalitu remeselného spracovania, exkluzívne technické parametre a progresívne technológie.

Vignale ponúkne tú najvyššiu kvalitu vyjadrenia značky Ford v Európe z hľadiska produktu i zážitku z vlastníctva značky,“ uviedol Stephen Odell, prezident spoločnosti Ford pre Európu, Stredný východ a Afriku. „Koncept Ford Mondeo Vignale je ukážkou tých najlepších prvkov, aké od nás zákazníci požadujú z hľadiska štýlu, kvality, moderných technológií a exkluzívnosti.“

 Koncept Ford Mondeo Vignale ponúka špeciálne 20-palcové disky kolies z ľahkých zliatin a svetlohnedý lak karosérie vo farbe „Nocciola“, ktorá je exkluzívna len pre model Vignale.


Koncept Ford Mondeo Vignale ponúka špeciálne 20-palcové disky kolies z ľahkých zliatin a svetlohnedý lak karosérie vo farbe „Nocciola“, ktorá je exkluzívna len pre model Vignale.

Spoločnosť Ford sa rozhodla predstaviť nový koncept Ford Mondeo Vignale v exkluzívnom a kultivovanom štýle karosérie štvordverového sedanu a tiež aj ako kombi. Obe verzie ponúkajú 20-palcové disky z ľahkých zliatin v štýle Vignale s prepracovanými dizajnovými prvkami a kvalitnou povrchovou úpravou, znak „Vignale“, chrómové kľučky dverí a kryty vonkajších spätných zrkadiel, sieťovinovú masku chladiča, unikátny dizajn predného nárazníka a hmlových svetiel, ako aj lak v exkluzívnej svetlohnedej farbe „Nocciola“.

V interiéri konceptu Ford Mondeo Vignale nájdeme prešívané čalúnenie, chrómované spodné lišty, kožené lakťové opierky vo dverách a exkluzívne sedadlá s dizajnovými prvkami „Vignale“ a vysokokvalitnou mäkkou kožou, ktorou je potiahnutý aj volant, prístrojová doska, stredová konzola, dverové rolety a stredová lakťová opierka. Reliéfne prahové lišty a luxusné rohože s kvalitným okrajom umocňujú atmosféru, v ktorej sa spája tradičná výroba karosérií s moderným dizajnom a súčasnými trendmi v oblasti materiálov.

Komunikačný systém Ford SYNC so systémom palubnej konektivity MyFord Touch umožňuje zapojenie inteligentných telefónov a poskytuje možnosť bezdrôtového pripojenia WiFi. Predný a zadný parkovací asistent so zadným kamerovým systémom zasa zjednodušuje parkovanie a adaptívne svetlomety s technológiou LED prispievajú k lepšej viditeľnosti.

Spoločnosť Ford neustále vyvíja svoje vlastné, jedinečné poňatie moderného luxusu a dizajnu a tento rok bola prvým výrobcom automobilov, ktorý sa zúčastnil na najväčšej svetovej prehliadke nábytkového dizajnu Salone Internazionale del Mobile v Miláne. Dizajnová DNA spoločnosti, ako aj vplyvy z oblasti nábytkového dizajnu a módnych trendov boli zjavné najmä na zákazkových produktoch značky Ford Design ako stolička, lampa či hodinky, ktoré tu výrobca vystavoval.

Fotogaléria:

.

Spojenie vplyvov siahajúcich od architektúry až po módu dodáva konceptu Mondeo Vignale pocit vysokej kvality a nadčasovosti, ktoré sa zároveň snúbia s najmodernejšími technológiami,“ uviedol Stefan Lamm, riaditeľ oddelenia exteriérového dizajnu spoločnosti Ford of Europe.

Vybraní predajcovia automobilov Ford budú ponúkať na mieru šitý zážitok z vlastníctva značky Ford Vignale, ktorý sľubuje vysokú úroveň služieb a podnetné prostredie bez stresu, kde môžu zákazníci zakúsiť exkluzívne materiály a farby a objaviť zaujímavé funkcie a technológie.

V rámci vízie Ford Vignale sú pre zákazníkov vyhradené aj služby ako vyzdvihnutie vozidla a jeho doručenie do servisu, doživotné bezplatné umývanie vozidla a pozvánky na exkluzívne podujatia. Zákazníkov pri preberaní nového vozidla príde osobne pozdraviť vedúci predajne a potešia ich aj značkové doklady o prevzatí vozidla s ich menom a označením špecializovaného kontaktného miesta, vrátane koženej náprsnej tašky na doklady.

Koncept Ford Vignale sa predstaví začiatkom roku 2015 najprv vo verzii sedanu a kombi Mondeo Vignale a neskôr sa rozšíri aj o ďalšie modely. Reaguje na narastajúce trendy smerujúce k úspore času a odráža dopyt po luxusných výrobkoch značky Ford. Modely s vyššími technickými parametrami v súčasnosti predstavujú viac než polovicu predaných veľkých automobilov značky Ford v Európe.

Koncept Vignale čerpal inšpiráciu aj zo sveta exkluzívnych služieb presahujúcich hranice automobilového priemyslu. Patria k nim prominentné letecké služby VIP, ktoré ponúkajú vyzdvihnutie zákazníka, prioritné vybavenie, bezpečnosť a vstup do elitných klubov, exkluzívne bankové a úverové služby so špecializovanými bankovými poradcami, ako aj vernostné body, služby komorníka (concierge) a výhody u partnerských značiek, ako sú hotelové reťazce, reštaurácie či zábavné podniky.

Luxusné služby konceptu Ford Vignale budú spĺňať potreby zákazníkov, pre ktorých je najväčším luxusom čas – a budú vytvorené tak, aby vyzerali výnimočne už od chvíle, keď vstúpia do dverí,“ uviedol Gaetano Thorel, viceprezident marketingu spoločnosti Ford of Europe.

O spoločnosti Ford Motor Company

Spoločnosť Ford Motor Company, globálny líder automobilového priemyslu so základňou v Dearborne v americkom štáte Michigan, vyrába alebo distribuuje automobily na šiestich svetadieloch. Táto spoločnosť s približne 177 000 zamestnancami a 65 továrňami po celom svete vlastní automobilové značky ako Ford a Lincoln. Spoločnosť poskytuje aj finančné služby prostredníctvom spoločnosti Ford Motor Credit Company. Viac informácií o spoločnosti Ford a jej produktoch na celom svete nájdete na internetovej stránke  http://www.corporate.ford.com.

Spoločnosť Ford of Europe sa zaoberá výrobou, predajom a servisom vozidiel značky Ford na 50 individuálnych trhoch a má približne 47 000 zamestnancov vo svojich podnikoch s plnou majetkovou účasťou. Celkovo pre spoločnosť pracuje približne 67 000 ľudí, ak sa zarátajú aj podniky s účasťou iných spoločností a nekonsolidované podniky. Okrem spoločnosti Ford Motor Credit Company prevádzkuje spoločnosť Ford Europe divíziu Ford Customer Service Division a 22 výrobných závodov (13 podnikov s plnou majetkovou účasťou alebo konsolidovaných podnikov s účasťou iných spoločností a 9 nekonsolidovaných podnikov s účasťou iných spoločností). Do Európy boli prvé automobily značky Ford privezené v roku 1903, teda v tom istom roku, v ktorom bola spoločnosť Ford Motor Company založená. Výroba sa v Európe začala v roku 1911.

Kontakt:
Soňa Lovíšková, PR špecialista
Summit Motors Slovakia, spol. s r. o
0908 724 679
loviskova@summit.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: