*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Seriál Chlapi neplačú (rtg. 6,4, shr. 34,8 %) na Markíze dosiahol čísla, ktorými znemožnil novinku konkurencie

BRATISLAVA, 4. septembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Výrazne najsledovanejšie v čase vysielania boli pôvodné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú, Televízne noviny či reality šou Farma. Skupina Markíza obsadila v prime-time 40,6 % trhu.

Seriál Búrlivé víno dosahuje na Markíze nadpriemerné hodnoty sledovanosti. Na fotografii Henrieta Mičkovicová a Milo Král.

Seriál Búrlivé víno dosahuje na Markíze nadpriemerné hodnoty sledovanosti. Na fotografii Henrieta Mičkovicová a Milo Král.

Markíza jednoznačne dominovala slovenskému televíznemu trhu aj v utorok 3. septembra 2013. Divákom ponúkla najsledovanejšie pôvodné seriály, spravodajstvo i reality šou. Divácky najúspešnejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách bol rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 11,3 % a trhový podiel 32,6 %. K obrazovkám pritiahol 708-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala vinárska sága ešte vyšší trhový podiel 34,4 %, kým konkurenčný denný seriál iba 17,8 %.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 7,7 % / share 28,2 % v 12-54), konkurenčný formát výrazne zaostal.

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú v utorok niekoľkonásobne predstihol konkurenčnú seriálovú novinku. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 6,4 % a rekordný trhový podiel 34,8 %.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu sa v utorok opäť stali Televízne noviny (rating 9,8 % / share 40,2 % v 12-54), ich odstup od vynoveného spravodajstva konkurencie od nedele ďalej narastá. Kvalitnú prácu tímu spravodajstva TV Markíza ocenilo 683-tisíc divákov (12+) pri obrazovkách.

V rámci ponuky menších staníc dominoval romantický seriál Sila televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol druhý najvyšší rating 3,7 % aj trhový podiel 12,3 %. Nevšedný príbeh lásky Sily a Borana si nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Druhá priečka patrila predchádzajúcemu seriálu Sultán (rating 2,2 % / share 6,3 % v 12-54).

Televízia FOOOR úspešne vrátila na obrazovky kultový sitcom Rodina Addamsovcov (rating 1,0 % / share 3,1 % v 12-54) s pôvodným slovenským dabingom.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,8 %) aj v prime-time (share 40,6 %).

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: